O2 spouští vánoční kampaň, opět z prostředí vesmíru

středa, 30. října 2019, 12:20 Aktuality, Reklama MediaGuru

Vánoční nabídka O2 se zaměří na chytré televize i HBO až do léta zdarma. Podpoří ji kampaň z prostředí vesmíru.

Zdroj: Repro YT O2 CZ

Zdroj: Repro YT O2 CZ

O2 spouští od 1. listopadu svou vánoční kampaň, v níž bude komunikovat svou nabídku pod stromeček. Jako v předchozí komunikaci i nyní využije kreativu z prostředí vesmíru. 

Vánoční nabídku staví O2 na chytré 4K Ultra HD televizi Samsung s obrazovkou o velikosti 43 palců za zvýhodněnou cenu 199 korun měsíčně. „Nabídku mohou využít všichni noví i stávající smluvní zákazníci O2 TV včetně těch, kteří využívají výhodnou kombinaci služeb v balíčku O2 Spolu. V tom navíc získají až do léta 2020 přístup k prémiovému obsahu na stanicích HBO zdarma,“ popisuje ředitel Komerční divize O2 Richard Siebenstich. S nabídkou nové televize využívá O2 přechodu na DVB-T2, kdy si lidé pořizují nové přístroje. 

Do nabídky jsou zařazeny tři neprodávanější velikosti obrazovek - 43 palců (108 cm) za 199 korun měsíčně, 55 palců (138 cm) za 279 korun měsíčně a 65 palců (163 cm) za 359 korun měsíčně. Splátky jsou bez navýšení a jsou rozloženy na 48 měsíců. Vánoční nabídku O2 nepodmiňuje novým závazkem ani jeho prodloužením.

Pro nové i stávající zákazníky mobilních tarifů je připraven bonus ve výši až 4 tisíce korun na mobilní telefony Samsung a Huawei. Hodnota vánočního bonusu závisí na využívaném nebo nově pořízeném mobilním tarifu. Zákazníci předplacených karet Go získají za každé dobití ve výši 200 korun 5 GB dat zdarma na sedm dní, celkem tak mohou pořídit až 40 GB zdarma. 

Kampaň poběží v televizi, tisku, outdooru, na internetu a prodejnách. 

Reklamní spot z vánoční kampaně O2

Kreativní koncept zpracovala interní kreativní agentura Oliver, o postprodukci se postaralo studio R.U.R. Online části kampaně se ujal interní tým O2.

-stk-