Direct kampaní propaguje svá bezpečnostní IoT čidla

pátek, 8. listopadu 2019, 13:30 Aktuality, Reklama MediaGuru

Čidla, která dokážou ochránit domácnost, se stávají hlavními hrdiny nové kampaně společnosti Direct.

Direct v kampani představuje svá pohybová a vodní čidla, zdroj: Direct.

Direct v kampani představuje svá pohybová a vodní čidla, zdroj: Direct.

Direct představuje v kampani pod značkou Direct echo svá vůbec první pohybová a vodní čidla, která dokážou detekovat pohyb domovních dveří nebo tekoucí vodu. Nová značka tak rozšiřuje rodinu Direct pojišťovny a Direct finance o další pilíř v oblasti zabezpečení a správy majetku.

„IoT čidla jsou novou kategorií světa chytré elektroniky, jejíž užitečnost je třeba nejdřív prokázat,“ říká Nela Maťašeje, zodpovědná v Directu za komunikaci a brand, a dodává: „Lidé si zatím nedokážou představit, k čemu jim čidla mohou pomoci. Úvodní kampaň jsme proto postavili hlavně na komunikaci konkrétních příkladů z praxe, aby lidé získali potřebnou inspiraci.“

Základním požadavkem při vývoji čidel byla jednoduchost a spolehlivost. Propojení čidel je proto řešeno přes novou IoT síť Sigfox, díky které se čidla obejdou bez připojení k WiFi i SIM karty. Podle výrobce hlídají bez údržby až sedm let a umístit se dají prakticky kamkoliv.

Pod positioningem i kreativním konceptem kampaně je podepsána agentura Brain One, jež si před tvorbou komunikace udělala i předvýzkum. „Příklady použití jsme nasbírali tak, že jsme čidla dali reálným testerům a pak se ptali na jejich zážitky z praxe,“ popisuje stratég Roman Zámečník. „Ty nejzajímavější nápady jsme pak překlopili přímo do komunikace produktu. Některé příklady, jako třeba ohlídání domácí baru před svými dětmi, překvapily i nás samotné,“ doplňuje.

Dále se na přípravě kampaně, jež bude k vidění v outdooru a na internetu, podílela mediální agentura PHD. IoT čidla jsou k dostání přes web Directecho.cz nebo v síti Mall.cz.

-stk-