Fernet uvádí novinku Barrel Edition s prémiovým rumem

úterý, 19. listopadu 2019, 13:45 Aktuality, Marketing MediaGuru

Fernet Stock představuje na trh novinku, v níž kombinuje hořkobylinný likér s blendem prémiového rumu.

Zdroj: Stock Plzeň-Božkov

Zdroj: Stock Plzeň-Božkov

Značka Fernet Stock přichází na trh s novinkou s názvem Barrel Edition Fernet&Rum, v níž kombinuje macerát ze 14 bylin s blendem čtyř vyzrálých rumů z Nikaraguy, Dominikánské republiky, Barbadosu a Jamajky.

„Nový Fernet Stock Barrel Edition je inspirovaný využitím Fernet Stock v míchaných drincích, kam se často přidává hořká složka pro vyvážení chuti. Jde právě především o sladší rumové koktejly. Díky společnému zrání bylinného likéru s téměř stejným poměrem blendu vybraných třtinových rumů se vytváří spojení ojedinělého charakteru,“ komentuje vývoj produktu Tomáš Hejkal, marketingový ředitel společnosti Stock Plzeň-Božkov.

Spojení s blendem rumu vnáší do Fernetu tóny vanilky, sušeného ovoce a oříšků. Svou chutí, která vynikne nejlépe při pokojové teplotě, chce novinka oslovit jak příznivce fernetu a rumu, tak i ty, co rádi objevují. Cílovou skupinou jsou muži i ženy ve věku od 22 do 50 let, bydlící ve městě.

Novinku podpoří 360stupňový mediamix, kampaň v tisku, na internetu a sociálních sítích. Komunikována bude i v místě prodeje.

Značka Fernet Stock letos prošla výraznými změnami. Na jaře byl představen její nový positioning, komunikační koncept i lahev. Po více než deseti letech ustoupila od komunikace „čistého chlapství“ a zaměřila se na postavu svého zakladatele Lionella Stocka. S novou image byla zvýšena i cena Fernet Stock Original, z tohoto důvodu firma uvedla levnější variantu značky s nižším množstvím alkoholu Fernet Stock Standard. Novinka je cenově naopak položena výš, její doporučená cena za půllitrovou láhev činí 249,90 Kč. K dostání je v obchodní řetězcích od začátku listopadu, prodává se v tmavé matné lahvi a hodí se jako dárek.

Barrel Edition Fernet&Rum rovněž těží ze zkušeností, které Stock Plzeň-Božkov získala při výrobě svého rumu Republica.

Více o Fernetu a také dalších značkách firmy Stock Plzeň-Božkov si můžete přečíst v našem rozhovoru s jejím marketingovým ředitelem Tomášem Hejkalem.

-stk-