Tváří kampaně Tesco a Mastercard je Ondřej Bank

středa, 6. listopadu 2019, 10:20 Aktuality, Reklama MediaGuru

Lyžař Ondřej Bank se stal tváří nové společné kampaně obchodní řetězce Tesco a Mastercard.

Zdroj: Tesco

Zdroj: Tesco

Obchodní řetězec Tesco spouští novou kampaň ve spolupráci s Mastercard. Upozorňuje v ní na soutěž, kdy mohou zákazníci za platbu kartou Mastercard v obchodech Tesco vyhrát balíček aktivit na světovém poháru v Kitzbühelu, a to v doprovodu lyžaře Ondřeje Banka. Součástí výhry je ubytování a lístky na závody světového šampionátu.

„Ondřej Bank je ztělesněním lyžování v Česku, proto jsme rádi, že jsme právě jeho získali do této kampaně. Pro samotné soutěžící je zárukou nezapomenutelného zážitku,“ říká Markéta Koptišová Mocová, manažerka finančních služeb společnosti Tesco.

Kampaň se objevuje na internetu, v tištěných médiích i v samotných obchodech. V tisku bude k vidění například v Reflexu, Blesku pro ženy, Nedělním deníku Sport, Sport magazínu, Blesk magazínu a deníku Blesk. V místě prodeje využije senzormatiky, polepy a plakát.

Za kreativním konceptem kampaně stojí Tesco s agenturou Ogilvy. Digitální část má na starosti agentura Dotcom. Autorem fotografií je Jaroslav Šijka.

-stk-