Nejúspěšnější v Czech Contact Center Award je Conectart

pátek, 20. prosince 2019, 10:45 Aktuality, Marketing MediaGuru

V soutěži Czech Contact Center Award bodují Conectart, BlueLink International a Vocalls.

Zdroj: Shutterstock

Zdroj: Shutterstock

Soutěž projektů center Czech Contact Center Award vyhlásila vítěze svého letošního ročníku. Celkem bylo uděleno 11 medailových ocenění, přičemž první místa v jednotlivých kategoriích získaly společnosti Conectart, BlueLink International a Vocalls. Podle počtu cen byla nejúspěšnější firma Conectart. 

O výsledcích rozhodovala sedmičlenná porota odborníků, letos za předsednictví Zdeňka Santlera (Santia). Na rozdíl od pěti předchozích ročníků měla soutěž tentokrát úplně novou strukturu kategorií, která vyplynula ze zkušeností předchozích let. Soutěžilo se v kategoriích Lidé, Klienti a Technologie. Smyslem bylo nejen porovnání projektů z oblasti hlasové komunikace, ale též ocenit kvalitní práci v kontaktních centrech, a posilovat tak image oboru. 

Výsledky Czech Contact Center Award 2019

Pořadí

Název projektu

Přihlašovatel

Klient / Spolupracovník

Technologie

1.

Telefonní asistent s umělou inteligencí

Vocalls

 

2.

Implementace WhatsApp komunikace

Conectart

Samsung

3.

Jak analýza řeči mění svět kontaktních center

Comdata

 

3.

InHouse call centrum Bio Circle...

Ipex

Sprinx Consulting

3.

Cloudové řešení pro analýzy a hodnocení velkých objemů nahrávek v Conectartu

Newton Technologies

 

Lidé    

1.

Sázíme na výjimečnost našich lidí, aneb Talent management v BlueLink Int.

BlueLink

 

2.

HR onboarding proces Comdata

Comdata

 

3.

HR Daktela jako systém pro nábor uchazečů

Conectart

Daktela

Klienti    

1.

Implementace WhatsApp komunikace

Conectart

Samsung

2.

Cloudové řešení pro analýzy a hodnocení velkých objemů nahrávek v Conectartu

Newton Technologies

 

3.

Elearning

Conectart

Diteco ICT

„Máme radost, že se soutěže Czech Call Center Award účastní stále více subjektů, které tak ukazují odborné veřejnosti kvality své práce a přispívají ke kultivaci trhu,“ říká Tomáš Hájek, výkonný ředitel pořadatelské asociace ADMEZ.

-stk-