Slevomat nasadil vánoční televizní spot

pondělí, 9. prosince 2019, 13:15 Aktuality, Reklama MediaGuru

Slevomat rozvíjí svou vánoční kampaň „Nejlepší dárek je zážitek“, připravil televizní spot na základě statistik.

Zdroj: Repro YT Slevomat

Zdroj: Repro YT Slevomat

Tuzemský portál Slevomat rozvíjí svou vánoční kampaň „Nejlepší dárek je zážitek“, s níž chce lidi inspirovat k zážitkovým dárkům. Televizním spotem láká k nákupu zážitků pro celou rodinu.

Zážitky pro natáčení vybíral Slevomat na základě vlastních statistik. K Vánocům tak například nabízí wellness pobyty, virtuální realitu nebo například projížďku na poníkovi. „Jako doplněk pro sociální sítě chystáme speciální upoutávky zpracované do scének na témata jako advent, balení a rozbalování dárků, lití olova, vánoční stres a podobně. Ty jsme vyrobili rovněž interně a účinkují v nich naši zaměstnanci,” popisuje David Matoušek, marketingový ředitel Slevomatu s tím, že na webové stránce firmy je i speciální dárková sekce.

Vedle televize a internetu využije Slevomat také pražské MHD, kde se stejným claimem a v barvách brandu bude možné vidět i tramvaj a další dílčí vizuály.

Za kreativou stojí pouze interní tým, scénáře se ujala Pavlína Štochlová, režie pak Marek Vohryzka.

-stk-