Albert se v nové věrnostní kampani spojuje s Frusackem

úterý, 14. ledna 2020, 15:45 Aktuality, Retail MediaGuru

Nová věrnostní kampaň řetězce Albert se zaměřuje na krabičky na potraviny, lahve na vodu či sáčky Frusack.

Zdroj: FB Frusack

Zdroj: FB Frusack

Obchodní řetězec Albert spouští novou věrnostní kampaň, v níž mohou zákazníci za své nasbírané body získat krabičky na potraviny, lahve na vodu, tašky či textilní ubrousky na svačinu či opakovaně použitelné sáčky Frusack. Jejím cílem je inspirovat zákazníky k trvale udržitelnému způsobu nakupování.

„Kampaň je určená pro všechny, kteří se rozhodli žít ohleduplněji k přírodě a rádi uchovávají potraviny nejen ve funkčních, ale také šetrně vyrobených krabičkách při cestě do práce, školy nebo na výlety. Sortiment naší nové kampaně umožní zákazníkům omezit plýtvání jednorázovými obaly,“ říká manažerka marketingu Renáta Zákravská. Všechny nabízené produkty jsou vyrobeny z ekologických materiálů, jako je recyklát z potravinářského plastu nebo kukuřičný škrob.

Zákazníci za každý nákup v hodnotě 200 korun obdrží jeden bod. Ke startovacím dvěma bodům nasbírají nakupující dalších osm bodů, které pak promění v libovolném obchodě Albert za produkt z nabídky. Kampaň probíhat od 15. ledna a potrvá až do 10. března nebo do vyčerpání zásob.

Albert se dlouhodobě snaží hledat obaly s co nejnižší ekologickou zátěží. Například u ovoce a zeleniny se použitý obalový materiál postupně ztenčuje či nahrazuje snáze recyklovatelným. Jedná se třeba o většinu balení rajčat, u nichž plastové vaničky střídá papír. Mizí plastová víčka a na vaničkách se objevuje „topseale“, lehká folie natavená na vaničce. Položky, které je možné odbalit, se prodávají nebalené. Všechna tato opatření zajistila v obchodech Albert již v loňském roce značnou úsporu plastových obalů. 

„Nejenže chceme inspirovat zákazníky k ekologickému chování, ale sami jsme v této oblasti velmi aktivní. Například díky změnám balení ovoce a zeleniny, snižování počtu plastových obalů či jejich gramáže nebo úplnému nahrazení jsme již vloni uspořili 187 tun plastu a v letošním roce je naše ambice ještě vyšší,“ dodává Jiří Mareček, ředitel komunikace obchodů Albert.

V prodejně v pražské Galerii Butovice navíc testuje Albert také potenciál bezobalového prodeje. Od října zde nabízí možnost zakoupit bez obalu například vybrané luštěniny, oříšky, sušené ovoce, třtinový cukr, rýži, kuskus či bulgur.

-stk-