Mana v kampani představuje nový design produktu

neděle, 19. ledna 2020, 07:55 Aktuality, Reklama MediaGuru

Alternativní strava Mana přibližuje v kampani novou recepturu i design svého nejprodávanějšího produktu Origin.

Zdroj: Heaven Labs

Zdroj: Heaven Labs

Alternativní strava Mana uvedla na začátku letošního roku novou recepturu svého nejprodávanějšího produktu Origin a společně s tím sáhla k nejvýraznější změně designu od svého vzniku v roce 2014. Nový design firma představuje novou kampaní zaměřené na novoroční předsevzetí. Primárním cílem komunikace je akvizice zákazníků.

„Novým spotem jsme jednak chtěli trochu pobavit naše stávající zákazníky, ale také ukázat v novém roce alternativu těm, kteří se třeba snaží cvičit, žít zdravě, ale kvůli svému časovému vytížení zbytečně hladoví, nebo naopak jí nezdravě. Lidí, kteří nemají čas si každý den přichystat několik plnohodnotných, vyvážených jídel, je mnoho. Ti všichni mohou z benefitů, které Mana přináší, profitovat,” říká brand manažerka Many Dita Pištěková.

Nový design prášku Mana s názvem Mark 6, zdroj: Heaven Labs

Nový design prášku Mana s názvem Mark 6, zdroj: Heaven Labs

Kampaň, která až dabing a sound design pochází z dílny interního 3D týmu Many, opět pracuje s maskotem značky – mluvícím gorilí kosmonautem. K vidění bude v televizi na stanicích skupiny Prima, dále na internetu a v místě prodeje. Součástí jsou také PR aktivity.

Mana v prášku je představována s novým složením pod označením Mark 6 a v novém designu. „Chtěli jsme, aby i v retailu bylo na první pohled patrné, že se jedná o nový produkt. Design je něco, na čem jsme si vždy hodně zakládali. Jestliže designujeme pomocí nejmodernějších technologií a vědeckých studií to nejlepší funkční jídlo, musí to jít ruku v ruce i s čistým a estetickým designem,” míní spoluzakladatel startupu Grigory Vyatkin, který má v Maně od jejího vzniku na starosti vše, co reprezentuje značku na vizuální úrovni.

S gorilím maskotem chce Mana pracovat také v podlinkové komunikaci na vizuálech v místě prodeje. Plánuje ho více zapojit i do offlinových aktivit, stane se tváří eventů, roadshow a ochutnávkových akcí, které firma připravuje i vzhledem k chystanému uvedení své rostlinné alternativy k masu pod názvem ManaBurger. 

-stk-