Mentos podporuje žvýkačky zastávkou s automatem

středa, 29. ledna 2020, 17:55 Aktuality, Reklama MediaGuru

Do kampaně na své žvýkačky zapojila značka Mentos i zastávku MHD s výdejním automatem.

Výdejní automat žvýkaček Mentos na pražské zastávce I. P. Pavlova, foto: MediaGuru.cz.

Výdejní automat žvýkaček Mentos na pražské zastávce I. P. Pavlova, foto: MediaGuru.cz.

Mentos na začátku roku podporuje své žvýkačky. S dlouhodobě používaným claimem „Síla žvyku“ komunikuje například v outdooru, na internetu nebo v kině. Součástí kampaně je také sampling.

Ve venkovním prostoru využívá značka mimo jiné i zastávku MHD s výdejním automatem. Každé dvě minuty vydá některému z čekajících cestujících jedno malé balení žvýkaček s příchutí Bubble Fresh nebo Spearmint. Podobnou aktivitu na podporu svých žvýkaček využila před pěti lety v tuzemsku značka Orbit, jež je vydávala každých 10 minut.

Reklamní spot na žvýkačky Mentos

Mentos nabízí u svých žvýkaček necelou desítku příchutí ve třech různých baleních – po 8, 15 nebo 40 kusech. Loni se stala varianta Mentos pure fresh fruit Nejlepší novinkou roku 2019 ve Volbě spotřebitelů v kategorii žvýkačky.

Značka patří do portfolia společnosti Perfetti van Melle, která vlastní také lízátka Chupa Chups nebo Alpenliebe. Na českém trhu distribuuje také Dupetky.

Na trhu žvýkaček drží dlouhodobě dominantní postavení firma Mars Wrigley se svými značkami Orbit, Airwaves či Hubba Bubba. Předloni vstoupila do kategorie také firma Ferrero se svou značkou Tic Tac.

-stk-