
Jannis Samaras při sběru heřmánku, foto: Kofola
Slovenská Asociácia public relations Slovenskej republiky (APRSR) vyhlásila vítěze 10. ročníku soutěže nejlepších PR projektů na Slovensku Prokop 2019. Do soutěže se přihlásilo nejvyšší počet prací v historii – 128 projektů. Celkem se utkalo 39 přihlašovatelů ve 12 kategoriích – v osmi hlavních a čtyř speciálních. Největší účast zaznamenala kategorie Společenská zodpovědnost, filantropie a PR pro neziskové organizace, kde bylo přihlášeno 19 projektů.
O vítězích rozhodovala 12členná porota složená z osobností PR. Do užšího výběru postoupilo 64 prací, oceněno bylo nakonec 35 z nich – v hlavních kategoriích 26, ve speciálních 9.
Z projektů, které měly přesah i na český trh, byla oceněna Kamilka společnosti Kofola ČeskoSlovensko, jež upozorňovala na novinku Rajec Heřmánek z vlastně vyprodukovaných bylin v Rajecké dolině. Získala zlato v kategorii Corporate Communications.
V kategorii B2B bodovala firma O2 Slovakia s projektem Pripravte se na eKasu a také agentura Ami Communications s kampaní Metro Zero Waste, kterou připravila pro společnost Metro Cash & Carry. V kategorii B2C si zlato odnesly agentury Seesame, Elite Solutions a Zenith Optimedia za svou práci #Nebuďpirát pro O2.
Všechny výsledky si můžete prohlédnout zde.
-stk-