Paul podpoří své makronky soutěží o kabelky Furla

neděle, 26. ledna 2020, 08:25 Aktuality, Reklama MediaGuru

Pekařství Paul chce podpořit prodej svých minimakronek. Za tímto účelem spustí soutěž o kabelky Furla.

Zdroj: Paul

Zdroj: Paul

Francouzská pekařství Paul chce podpořit prodej svých minimakronek. Od 3. března spustí proto osmitýdenní soutěž o luxusní kabelky Furla Metropolis. Soutěžit může každý, kdo si zakoupí minimakronku či jejich balení v dárkové krabičce. Každý týden bude vylosován jeden výherce. Další dva soutěžící mohou získat dárkovou do pekařství v hodnotě 2000 nebo 1000 korun.

Minimakronky nabízí Paul na českém trhu od roku 2008. Jejich nabídku stále obměňuje. V rámci jarní kampaně přidá tři nové příchutě – slaný karamel, passion fruit a pistáciovo-čokoládovou.

Síť pekařství na českém trhu také investuje do redesignu svých poboček, rozvíjí vlastní e-shop a testuje prodej prémiového pečiva v jednom z online obchodů s jídlem. Spadá do portfolia společnosti Lagardere Travel Retail, která provozuje například i pekařství Hello nebo Mr. Baker, dále kavárenský řetězec Costa Coffee či některé fresh bary značky Ugo. Dalšími značkami je síť kiosků Relay, Inmedio, Hubiz, papírnictví Paper Dot nebo prodejní koncepty na letištích.

-stk-