
Mediální skupina Mafra uvedla pod hlavičkou časopisu Téma nový měsíčník s názvem Téma – Testujeme. Obsahově do něj začlení další ze svých existujících produktů, a to velký Test Dnes. Nový měsíčník vychází také ve stejném formátu jako společenský týdeník Téma. Plánováno je deset čísel ročně, z toho dvě by měla být rozšířena na dvojčíslo, uvedla Mafra. Prodejní cena představuje 49 Kč.
Kromě velkého Testu Dnes se v časopise objevují rubriky Škola nákupu či Testováno na dětech. K orientaci na trhu by měl přispět i Rychlotest. Premiérové číslo přineslo mimo jiné téma Jak nakupují muži, krátký rozhovor s populární osobností nebo rady a tipy pro domácnost.
Novinkou jsou také měsíčníky pod značkou Rytmus života. Prvním je ženský měsíčník za 19 Kč Rytmus života pro ženy a druhým křížovkářský Rytmus života křížovky s hvězdami.
-mav-