Primark otevře i v Brně, velkou kampaň neplánuje

sobota, 29. února 2020, 07:20 Aktuality, Retail MediaGuru

Primark na českém trhu oznámil již dvě prodejny. K pražské prodejně, jež by měla otevřít letos, přibude do dvou let ještě jedna v Brně.

Zdroj: Primark

Zdroj: Primark

Společnost Primark zveřejnila plán otevřít druhou prodejnu na českém trhu. Na konci letošního roku by měl být otevřen první obchod na Václavském náměstí v Praze, v roce 2022 by měla přibýt další pobočka v obchodním centru Olympia Brně.

Brněnská prodejna na jednom patře pokryje 3 600 m2 prodejního prostoru, kde nabídne dámskou, pánskou i dětskou módu, včetně obuvi, doplňků, spodního prádla a domácího zboží. Součástí bude i řada produktů značky Primark vyrobených z recyklovatelných, udržitelných a organických materiálů.

„Od oznámení otevření první české prodejny Primark v Praze, ke kterému dojde koncem letošního roku, jsme plní očekávání hledali druhou lokaci, jež se stane součástí naší expanze v regionu. Brno, jakožto druhé největší město v Česku, nabízí skvělou příležitost, jak oslovit další zákazníky v České republice,“ popisuje za Primark ředitel maloobchodu pro USA a střední a východní Evropu José Luis Martinez de Larramendi.

Na otázku, zda plánuje Primark na českém trhu ještě další prodejny, společnost odpověděla: „Primark podepsal nájemní smlouvy na otevření prodejen v Praze a Brně, aby mohl i českým zákazníků přinést svou ,úžasnou módu za úžasné ceny'. Podrobnější informace poskytne, až se bude blížit otevření prodejen.“

Primark ve své strategii investuje jen velmi málo do reklamy a nefinancuje žádné velké televizní kampaně. Výjimku tedy nelze čekat ani při expanzi v tuzemsku.

V létě loňského roku Primark otevřel ve slovinské Lublani svůj první obchod ve střední a východní Evropě. Oznámil také plánované otevření dvou prodejen v Polsku a dalších
na Slovensku.

Primark byl založený v Dublinu v roce 1969, v současnosti provozuje přes 370 obchodů s prodejní plochou přes 1,4 milionu mve 12 zemích, mezi něž patří domovské Irsko, dále Velká Británie, Španělsko, Portugalsko, Německo, Nizozemsko, Belgie, Rakousko, Francie, Spojené státy, Itálie a Slovinsko. Společnost zaměstnává více než 79 tisíc lidí a během posledního finančního roku 2017/2018 otevřela 15 nových obchodů a vytvořila tak 4,5 tisíce nových pracovních pozic, na které se hlásilo přes 42 tisíc osob.

-stk-