Televize dodaly letos v lednu víc TRP než před rokem
Televizní stanice doručily v letošním lednu víc reklamních bodů TRP než ve stejném měsíci o rok dříve.
Počet doručených reklamních televizních TRP se v letošním prvním měsíci meziročně zvýšil o téměř pět procent. Nejvyšší nárůst byl podle monitoringu v divácké skupině 15+, kde představoval téměř 6 %. Ve skupinách 15-54 a 15-69 se počet TRP zvýšil o čtyři procenta. V letošním lednu si podle dat Nielsen Admosphere polepšily všechny televizní skupiny.
Rozhodujícími subjekty jsou dále Media Club (skupiny Prima, Barrandov, Očko) a TV Nova, na které připadá více než 90 % doručených TRP.
Podíl na doručených TRP, leden 2020, 15+
Podíl TV skupin na doručených TRP, leden 2020, 15-54
Podíl TV skupin na doručených TRP, leden 2020, 15-69
-mav-