Věrnostní kartu Kauflandu si za dva týdny pořídilo 700 tisíc lidí

pátek, 28. února 2020, 12:01 Retail, Aktuality, Marketing MediaGuru

Za první dva týdny od uvedení na trh používá novou věrnostní kartu Kauflandu 700 tisíc zákazníků a jeho aplikace patří údajně na App Store a Google Play k nejstahovanějším.

Kaufland by rád, aby jeho kartu využívalo 1,5 milionu zákazníků, denně se jich prý přihlásí 50 tisíc, zdroj: Kaufland ČR

Kaufland by rád, aby jeho kartu využívalo 1,5 milionu zákazníků, denně se jich prý přihlásí 50 tisíc, zdroj: Kaufland ČR

Obchodní řetězec Kaufland může být spokojen, o jeho věrnostní kartu Kaufland Card, kterou uvedl na trh 12. února 2020, je zájem. Po dvou týdnech ji údajně pravidelně používá 700 tisíc zákazníků. Aplikace „Kaufland - akce a recepty“ se měla stát už druhý týden nejstahovanější na App Store a Google Play. „Každý den se do našeho věrnostního programu přihlásí kolem 50 tisíc zákazníků,“ dodává Renata Maierl, tisková mluvčí Kauflandu.

Nejvíce si pro Kaufland Card přicházeli lidé v prodejnách v Ostravě Záhřeb, poté v brněnských Bohunicích a Slatině, v Mladé Boleslavi a v pražské Michli. Poměr mezi vydanými plastovými kartami a mobilními aplikacemi je zatím relativně vyrovnaný s lehkou převahou plastových karet.

Věrnostní karta řetězce funguje zatím pouze ve dvou zemích, a to v Rumunsku a v České republice. Cílem společnosti je, aby se do věrnostního programu v Česku přihlásilo 1,5 milionu zákazníků.

Plastovou Kaufland Card si mohou zákazníci registrovat i z domova na internetové stránce řetězce. V průběhu února mají všichni aktivní uživatelé šanci vyhrát nový automobil Škoda Karoq. Spektrum benefitů se má postupně rozšiřovat.

-zue-