Bageterie Boulevard „zaměstnává“ do rozvozu cyklisty

úterý, 31. března 2020, 10:55 Aktuality, Reklama, Koronavirus na jaře 2020 MediaGuru

Místo závodů rozvoz polévek těm, co obětavě pracují. Cyklisté vyzývají další sportovce na kolech, aby se zapojili do aktivity Bageterie Boulevard.

Zdroj: Bageterie Boulevard

Zdroj: Bageterie Boulevard

„Jedeme k těm, kteří jedou dál“, to je motto, pod kterým vyráží každý den mistr Evropy a vicemistr světa horských kol Kristián Hynek s týmem cyklistů ze základny Bageterie Boulevard s batohy plnými polévky za pracovníky odběrových míst. V období, kdy byly profesionálním sportovcům zrušeny závody to berou jako způsob, jak využít hodiny tréninku ve prospěch těch, kterým právě teď dochází síly. Bageterie Boulevard a cyklistický profesionál Hynek zároveň vyzývají další sportovce na kolech, aby se do pomoci zapojili.

Nemůžeme pomoct všem, rozhodli jsme se ale, že denně dodáme porci naší teplé kvalitní polévky těm, kteří pracují obětavě, neúnavně a na rizikovém místě. Děkujeme Kristiánovi a českým cyklistům, že v době nezávodění nabídli svou energii těm, kteří teď nemají sílu ani čas chodit si pro jídlo či nápoje k prodejním okénkům,“ popisuje Jiří Štěpánek, provozní ředitel Bageterie Boulevard. 

Dobročinný projekt „Jedeme k těm, kteří jedou dál“ je aktuální reakcí na dnešní koronavirovou krizi. Zároveň se jím ale už Bageterie Boulevard hlásí k Plánu B, své budoucí komunikační platformě, která vznikla v nové agentuře Terezy Svěrákové a Tomáše Dvořáka. Jejím cílem bude dlouhodobě profilovat firmu jako značku, které záleží na vyváženém životním stylu, do kterého patří nejen dobré jídlo, ale také pravidelný pohyb jako základ posilování zdraví a imunity.

Bageterie Boulevard v současnosti provozuje 47 poboček. Od vypuknutí pandemie ve své síti buduje výdejové okénka. Nedávno spustila vlastní rozvoz pod názvem BB domů. 

Bageterie Boulevard: E-shop za šest dní pohledem vývojářů

neděle 29. března 2020

-stk-