Birell uvádí na českém trhu vlastní kolový nápoj

středa, 4. března 2020, 18:15 Aktuality, Reklama, Marketing MediaGuru

Nealkoholické pivo Birell vstupuje v Česku do kategorie limonád, představuje čtyři novinky.

Birell uvádí vlastní Colu s kolovým oříškem, foto: MediaGuru.cz.

Birell uvádí vlastní Colu s kolovým oříškem, foto: MediaGuru.cz.

Značka nealkoholického piva Birell z portfolia Plzeňského Prazdroje vstupuje na českém trhu do kategorie limonád. Uvádí vlastní kolový nápoj, jehož potenciál už nějaký čas testovala na sousedním Slovensku. Kromě kolového nápoje začne Birell na obou trzích nabízet i citronádu, bezovku či ledový čaj s příchutí broskve. 

Novinky představují součást strategie značky v kategorii zdravějších limonád. Za jejich základ slouží světlé nealkoholické pivo s nižším obsahem cukru, bez konzervantů a umělých barviv. Cola od Birellu využívá jako stěžejní ingredienci kolový oříšek, plod kolovníku, původem ze střední a západní Afriky, obsahující kofein. 

„S naší Colou od Birellu cílíme na lidi, kteří vyznávají zdravý životní styl. Zjistili jsme, že lidé mají rádi kolovou chuť, ale nechtějí už konzumovat tolik cukru ani konzervantů. Těm přinášíme naší alternativu,“ popsala na dotaz MediaGuru.cz manažerka značky Birell Kristýna Tereková.

Všechny čtyři novinky jsou k dostání na tradičním i moderním trhu po celé republice, a to buď v půllitrových plechovkách, nebo v uzavíratelných PET lahvích o obsahu 0,4 l. Od jara budou limonády v nabídce rovněž v gastro provozovnách, Cola od Birellu bude k dispozici navíc i na čepu. 

Limonády od Birellu, zdroj: FB Birell

Limonády od Birellu, zdroj: FB Birell

Colu od Birellu podporuje marketingová kampaň s motivem kohouta, který má v lidech vzbudit především zvědavost. Od začátku března je k vidění v televizi, outdooru a na internetu, v dubnu přibude rádio. Součástí jsou i PR aktivity. Po celý rok bude probíhat také sampling, který se mimo jiné objeví i v rámci příbalů vybraných printových titulů.

Zatímco v televizní a venkovní reklamě pracuje Birell se živým kohoutem, v digitálním prostoru si pohraje s jeho gumovou variantou. Komunikace bude probíhat na YouTube, Instagramu a Facebooku, zapojeni budou rovněž vybraní influenceři. 

Pod kreativou nadlinkové části kampaně je podepsána slovenská agentura Jandl. Autorem digitální části je Symbio. O sampling se postará společnost Hypnosis.

Birell nabízí na českém trhu nabízí kromě své základní varianty také ochucené Pomelo & Grep, Hrozno a řadu Birell Botanicals (Angrešt s rakytníkem a meduňkou, Jablko se zázvorem a heřmánkem, Zelený čaj s jasmínem a bergamotem a Bezový květ s tymiánem a citrónem).

-stk-