ZOOT má vlastní televizní pořad na Óčku

pondělí, 9. března 2020, 16:20 Aktuality, Reklama MediaGuru

Módní e-shop ZOOT nasadil na TV Óčko vlastní pořad „Vohákni se jako booh“, jenž je propojen s hlasováním na sociálních sítích.

Zdroj: ZOOT

Zdroj: ZOOT

Český online prodejce ZOOT nasadil na televizní stanici Óčko svůj vlastní pořad. Po názvem Vohákni se jako Booh představuje módní souboje tuzemských influencerů.

„Společně se ZOOTem jsme připravili formát krátkých fashion battlů, které jsme organicky provázali s prostředím našich silných sociálních sítí. Pořad lze zastihnout na Óčku hned třikrát denně a zároveň celý den diváci rozhodují na Instagramu i Facebooku, který model představený na obrazovkách se stane outfitem dne. Hlasovací posty vedou fanoušky k televizi a souběžně vysílání vede diváky zpět na online. To vše je navíc podpořeno soutěží o vouchery na nákup v ZOOTu,“ popsal projekt programový ředitel Óčka Alexandr Guha.

Každý týden se v pořadu představí jedna dvojice influencerů, která si v jednotlivé dny od pondělí do pátku losuje příležitost, na kterou se má obléci. Témata vybírá stylista e-shopu Daniel Juříček. Jednotliví soutěžící pak v prodejně online obchodu musí během tří minut vybrat co nejlepší outfit, v něm se vyfotí a diváci na sociálních sítích hlasují, kdo je nejlépe oblečený. První březnový týden se takto představila dvojice blogerka Dominika Pokludová (@dominika.po) a istagramerka Ditta Zavřelová (@ditta.z).

„Inspirace patří v módním průmyslu mezi základní klíče úspěchu. Není výjimkou, že i velcí milovníci módy často postrádají nápady, jak věci kombinovat, nebo co vybírat. A my jim tu inspiraci chceme zábavnou formou nabídnout. Navíc je pravda, že inspirativní příklady táhnou a dokážou jednotlivé kousky případně i celé kolekce vyprodat,” přiblížil Robert Vojáček, ředitel ZOOTu zodpovědný za růst.

Pořad poběží do konce března, má tedy dvacet dílů. Každý je jinak tematicky zaměřen, mezi tématy jsou například oblékání na příležitosti jako první jarní den, hudební festival, filmová premiéra a podobně.

ZOOT v průběhu loňského roku procházel významnou reogranizací v důsledku oddlužení společnosti. Loni otevřel svou první prodejnu v obchodním Centru Černý Most. Některé své dosavadní výdejny proměnil rovněž v prodejní místa. Zároveň začal budovat síť partnerských výdejen, kterých má v současnosti zejména v menších městech po republice 55. V nabídce má aktuálně oblečení, boty a doplňky od dvou stovek značek.

-stk-