Česká spořitelna přidá k reklamnímu spotu dobré zprávy

pátek, 3. dubna 2020, 16:00 Aktuality, Reklama, Koronavirus MediaGuru

Česká spořitelna spouští novou kampaň „Společně to zvládneme“. Svůj reklamní prostor věnuje dobrým zprávám.

Zdroj: Repro YT Česká spořitelna

Zdroj: Repro YT Česká spořitelna

Česká spořitelna reaguje na současnou pandemii koronaviru mimo jiné i novou kampaní „Společně to zvládneme“. Část svého mediálního prostoru věnuje dobrým zprávám. 

„Každá krize je příležitost něco změnit, něco se dozvědět a naučit. Je v ní také potenciál nastartovat nové věci. A o to se s naší novou kampani snažíme,” říká Monika Hovorková, šéfka brandu České spořitelny. 

Kampaň startuje v pátek 3. dubna. Obrazově využívá banka spot, který natočila ke svému 190. výročí, od příštího pátku k němu vždy přidá dobrou zprávu, vzkaz, jak konkrétně Spořitelna pomáhá svým klientům, co společně s nimi vytvořila pro pomoc ostatním.

Reklama bude k vidění na stanicích televizní skupiny Nova. Kreativně se na ní podílela agentura VMLY&R. Režie se ujal Tomáš Mašín.

Kromě této kampaně se Česká spořitelna již dříve zapojila do inicitativy Chráním tebe, které od 20. do 27. března přenechala svůj mediální čas.

Do kampaně Chráním tebe se zapojilo 56 osobností

sobota 21. března 2020

-stk-