David Vejtruba je ředitelem marketingu Savencia ČR a SK

úterý, 26. května 2020, 15:55 Aktuality, Lidé, Marketing MediaGuru

David Vejtruba po osmi letech opustil pozici ředitele marketingu Solvent ČR.

David Vejtruba, zdroj: Savencia

David Vejtruba, zdroj: Savencia

David Vejtruba nastoupil od května na pozici marketingového ředitele mlékárenské společnosti Savencia Fromage & Dairy pro Českou republiku a Slovensko. Bude mít na starosti značky jako Král sýrů, Lučina, Liptov, Sedlčanský, Apetito, Pribiňáček nebo Bambino, dále vývoj nových produktů a celkovou marketingovou komunikaci.

Na tomto postu střídá Davida Perutku, jenž ze společnosti odchází.

Přichází ze společnosti Solvent ČR (dříve P.K. Solvent), kde působil od roku 2012 jako ředitel marketingu. Měl na starosti řízení maloobchodních prodejen a komunikace značek Drogerie Teta, Top drogerie, také sítě lékáren Teta a sLéky.cz. Věnoval se strategii privátních značek, věrnostních systémů a celkově dlouhodobé strategii společnosti.

„Myslím si, že můžu přinést nový pohled na středně a dlouhodobou strategii,“ přibližuje svoji vizi David Vejtruba. „Savencia má velmi silné základy ve výborných výrobcích, které samy tvoří zajímavé značky. Ale doba se mění. E-commerce zužuje možnost volby – na první stránce webu vidíte jen pár výrobků, v hlasovém vyhledávání buď řeknete kategorii nebo tu jedinou značku, která vás napadne, a všechny ostatní spadnou pod stůl. Chci proto, aby naše značky byly vždycky první, které se v dané kategorii lidem v Česku i na Slovensku vybaví."

Pracoval také na podobných pozicích ve společnosti Nutricia a to i poté, co se Nutricia stala součástí Danone, a ještě předtím ve společnosti Infusia.

Obermaier: Kávový Pribináček nečekejte, měnit cílovku nebudeme

úterý 21. května 2019

-zue-