Grohe upozorňuje na nedostatek vody i možnost úspory

sobota, 23. května 2020, 07:40 Aktuality, Reklama MediaGuru

Grohe spouští informační kampaň, jejímž cílem je upozornit na nedostatek vody i možnosti, jak vodní zdroje šetřit.

Zdroj: FB Grohe

Zdroj: FB Grohe

Společnost Grohe, vyrábějící sanitární techniku do kuchyně a koupelen, odstartovala novou informační kampaň. Jejím cílem je rozšířit povědomí o nedostatku vody a ruku v ruce s tím ukázat, jak snadno lze vodní zdroje ušetřit. 

Kampaň odstartovala 15. května spuštěním informační microsite voda.ltd, web je podpořen na Facebooku a Instagramu. Součástí je také spolupráce s influencerem Kovym, jenž si vyzkouší, jaké by to bylo fungovat s omezeným množstvím vody, konkrétně 70 litrů na den. Celý průběh bude možné sledovat na jeho sociálních sítích pod hashtagem #zachranvoduchallenge. 

„Pro společnost Grohe je odpovědné a ohleduplné využívání přírodních zdrojů naprostou samozřejmostí, což se odráží i v našich marketingových kampaních. Je to pro nás každodenní výzva i radost zároveň. Ochrana vody je velmi aktuálním tématem, kterému je nutné se více věnovat a upozorňovat na celou problematiku,“ vysvětluje za Grohe Václav Kužílek, senior digital marketing a e-commerce coordinator. 

Za účelem kampaně se firma spojila také s vědeckou skupinou z pražské VŠCHT, jež poskytla o vodě aktuální data. „Věříme, že tímto způsobem komunikace oslovíme nejen širokou veřejnost, ale i budoucí generace, které budou hrát klíčovou roli v udržitelném rozvoji společnosti. Od kampaně si slibujeme, že se lidé zamyslí jak mohou přispět k ochraně vody, která je v přírodě stále cennější. Planetu máme přece jen jednu,” dodává Kužílek. 

Pod kampaní je podepsána agentura Story TLRS. PR zajišťuje Topic PR. 

-stk-