Makro představilo nový koncept franšízy Můj obchod

pondělí, 29. června 2020, 13:55 Aktuality, Retail MediaGuru

Společnost Marko Cash & Carry ČR připravila nový koncept své partnerské sítě Můj obchod.

Můj obchod pracuje s novou vizuální identitou, zdroj: Makro Cash & Carry ČR.

Můj obchod pracuje s novou vizuální identitou, zdroj: Makro Cash & Carry ČR.

Makro Cash & Carry ČR připravilo nový koncept prodejny partnerské maloobchodní sítě Můj obchod. První obchod v novém kabátě byla otevřena v Praze na náměstí Míru. Jedná se tak o další krok společnosti k modernizaci sítě. Od začátku června se mohou jednotlivé prodejny napojit i na e-commerce řešení.

Makro spouští e-shop pod značkou Můj obchod

pondělí 8. června 2020

Nový koncept prodejny má nabídnout širší výběr, komplexní sortiment i moderní prostor. V rámci úprav obchodu na náměstí Míru byly zavedeny i některé inovace, jako je dopékání pečiva či možnost koupit si kávu s sebou. Zákazníci si také mohou potraviny objednat online a následně jen vyzvednout připravené na pobočce.

 „Partnerský projekt Můj obchod již osm let pomáhá majitelům menších prodejen komplexním balíčkem služeb a podpory. Aktuálně jsme se kromě spuštění e-shopu rozhodli oživit především vizuální identitu tohoto projektu. Zmodernizovanou podobu obchodů testujeme v prodejně na náměstí Míru v Praze, a pokud bude tento koncept úspěšný, postupně jej plánujeme rozšířit,“ komentuje Miroslav Pácl, ředitel franšízové sítě, a zároveň dodává, že cílem celého projektu je rozvíjení spolupráce s maloobchodníky

Interiér prodejny v novém konceptu, zdroj: Makro Cash & Carry ČR

Interiér prodejny v novém konceptu, zdroj: Makro Cash & Carry ČR

V prodejně Můj obchod si mohou zákazníci vyzvednout i své online objednávky, zdroj: Makro Cash & Carry ČR.

V prodejně Můj obchod si mohou zákazníci vyzvednout i své online objednávky, zdroj: Makro Cash & Carry ČR.

Partnerský projekt Můj obchod zahájila společnost Makro v roce 2012. Nezávislým maloobchodníkům nabízí především marketingovou podporu s ucelenou vizuální identitou, letákovou podporu a akční nabídky zboží, které prodejci následně nabízí koncovým zákazníkům. Aktuálně je součástí aliance Můj obchod téměř 500 prodejen z celé České republiky. Podobný projekt funguje i na Slovensku, v Polsku a Chorvatsku.

-stk-