Marketing United Bakeries nově vede Martin Dolský

úterý, 27. října 2020, 12:00 Aktuality, Marketing, Lidé MediaGuru

Martin Dolský, dosavadní šéf marketingu Penamu, povede i marketing United Bakeries.

Martin Dolský, zdroj: United Bakeries

Martin Dolský, zdroj: United Bakeries

Do čela marketingu společnosti United Bakeries, kterou v loňském roce koupila pekárenská firma Penam z koncernu Agrofert, nastupuje Martin Dolský. 

Martin Dolský doposud vedl marketing Penamu, kde působí posledních deset let. Začínal zde na pozici produktového manažera, pokračoval jako manažer marketingu a v současné době zastává pozici ředitele marketingu. V předchozím letech nabíral zkušenosti mimo jiné v Komerční bance, následovala specializace na FMCG.

Před Martinem Dolským stojí výzva v podobě nastavení komplexní marketingové a komunikační strategie pro značky obou pekárenských společností. Velký potenciál vidí ve značce Odkolek. která by měla získat mnohem větší pozornost, než tomu bylo doposud. 

Dolský rovněž počítá s postupným rozšířením týmu a větším zapojením jeho současných členů do řízení svěřených značek. Cílem je, aby došlo k posile v komunikaci brandů United Bakeries a synergii obou společností.

-stk-