Óčko: Nahá reality show zvýšila podíl na sledovanosti

pátek, 30. října 2020, 12:20 Aktuality, TV MediaGuru

Televizi Óčko se osvědčil programový blok O18+, do kterého nasazuje kontroverzní reality show.

Kontroverzní reality show, které vysílá TV Óčko v novém programovém bloku O18+, zvýšily podíl televize na sledovanosti. Největší zájem diváků je zatím spojen se seznamkou Naked Attraction, která je vysílána od 22 hodin. Óčko díky ní ztrojnásobilo podíl na sledovanosti v daném čase oproti stavu od druhé poloviny září, uvedla televize v pátek dopoledne.

Divácky se má dařit i dopolednímu bloku (11:00) s pořady Tattoo Fixers a Body Fixers. Nárůst sledovanosti se zde projevil zejména u mladých žen do 34 let, jejichž podíl na sledovanosti vzrostl na 2,16 %. Své diváky si našel i taneční pořad Flirty Dancing v sobotu večer, kdy oslovil především mladé publikum ve věku 25-34 let.

Zvýšil se i počet fanoušků na sociálních sítích. Facebookový profil Óčka překonal v  říjnu v říjnu hranici 750 tisíc sledujících. Óčko denně osloví prostřednictvím svého facebooku 1,53 milionu uživatelů této sociální sítě, což je šestinásobek loňského výkonu.

„Jsem rád, že tyto nové formáty splnily náš záměr a přitáhly pozornost k Óčku jako takovému. Zvýšený divácký úspěch zaznamenávají i další pořady, ať už se to týká živého vysílání Mixxxeru, či speciálních playlistů klipů v podvečer,“ uvedl programový ředitel Óčka Alexandr Guha. Meziročně se doba, po kterou průměrný mladý divák ve věku 15 – 34 let stráví s Óčkem zvýšila o 11% a dosáhla 2 hodin denně.

Zahraniční formáty doplní Óčko od listopadu domácí tvorbou krátkých pořadů pro specifické cílové skupiny. Půjde o pořad Mama Kydy nejen pro moderní matky, který navazuje na seriál V jináči, dále druhou sérii eroticky laděných Pozitivních vibrací se sexkoučkou Veronikou z eshopu Růžový slon a také esportový pořad k příležitosti Vodafone Mistrovství ČR v počítačových hrách.

-mav-