Mattoni nasazuje další spot na podporu restaurací

čtvrtek, 26. listopadu 2020, 19:25 Aktuality, Reklama MediaGuru

Značka Mattoni pokračuje v kampani „Rozbalte to“, s níž podporuje gastronomické podniky.

Zdroj: Repro YT Mattoni

Zdroj: Repro YT Mattoni

Nový spot Mattoni v kampani „Rozbalte to“, která od 4. listopadu vyzývá lidi k podpoře objednávky jídla s sebou v oblíbených podnicích, se věnuje vedle restaurací i kavárnám a cukrárnám. Stejně jako v první reklamě, i zde jsou ústředními postavami skuteční představitelé dalších pěti konkrétních gastronomických podniků.

V druhém spot vystupuje například Komín Café Říčany a jeho majitelka Jitka Baťková. První lockdown její  podnik ještě ustál, ale teď při druhém už začíná mít opravdu potíže.

„Projekt ‚Rozbalte to’ pomáhá nejen Jitce Baťkové i ostatním reálným aktérům obou spotů – oni jsou pomyslní reprezentanti tisíců dalších podniků, které to nevzdaly a čekají na vaši objednávku. Kampaň dává vědět lidem, že pomáhat restauracím, kavárnám, barům či bistrům je v těchto těžkých časech důležité – měli by na ně proto myslet a podpořit je objednávkou domů,“ říká Andrea Brožová, tisková mluvčí Mattoni.

Až dosud kampaň zasáhla 65 % cílové skupiny a téměř 50 % z cílové skupiny vidělo spot už nejméně 3x. Instagramový profil #rozbalteto publikoval již 615 příspěvků.

V rámci projektu se Mattoni spojila s televizí Nova, záštitu poskytlo Ministerstvo průmyslu a obchodu. Kampaň je k vidění v televizi, na internetu a sociálních sítích. Pod kreativou je podepsána agentura Lisbeth. Produkci zajistila společnost Boogie Films. Režie spotů se ujal Tomáš Lomič, kamery Martin Votruba. O mediální plánování v televizi se postarala agentura Havas Media. 

Mattoni věnuje svůj mediální čas na podporu podniků

pátek 6. listopadu 2020

-stk-