Značka Gap otevřela své první kamenné prodejny v Česku

čtvrtek, 3. prosince 2020, 16:20 Aktuality, Retail MediaGuru

První dvě kamenné prodejny otevřela značka Gap v Praze a v Ostravě. Další chce přidat ještě do konce letošního roku.

Prodejna Gap v pražském OC Westfield Chodov, zdroj: C.S. Retail 1969

Prodejna Gap v pražském OC Westfield Chodov, zdroj: C.S. Retail 1969

Americká značka volnočasového oblečení a doplňků Gap otevřela ve čtvrtek 3. prosince 2020 své první dva kamenné obchody v Česku, a to v pražském nákupním centru Westfield Chodov a v ostravském Foru Nová Karolina.

Nabízený sortiment zahrnuje nejnovější kolekce Gap Holiday 2020, Gap Logo, džínové produkty nebo speciální řady jako Gap for Good.

„Kamenné prodejny jsou po spuštění e-shopů gapstore.cz a gapstore.sk dalším krokem k úspěšnému obchodnímu modelu. Cílem je nabídnout našim stávajícím i novým zákazníkům co nejpohodlnější nákupní zážitek,“ uvádí Jan Fahoun, jednatel společnosti C.S. Retail 1969, která je výhradním distributorem značky Gap pro český a slovenský trh.

„Otevřením značkových prodejen v Ostravě v Karolíně a v Praze na Chodově naše retailová expanze nekončí. Aktivně jednáme s prémiovými obchodními centry nejen v České republice, ale i na Slovensku. Kromě vlastních prodejen a e-shopu rozvíjíme i velkoobchodní spolupráci s předními lokálními prodejci v segmentu fashion. Produkty Gap zákazníci nově najdou v nabídce UrbanStore, Bilbloo či Zoot,“ dodává Fahoun.

Prodejna Gap v pražském OC Westfield Chodov, zdroj: C.S. Retail 1969

Prodejna Gap v pražském OC Westfield Chodov, zdroj: C.S. Retail 1969

Do konce roku plánuje společnost C.S. Retail 1969, výhradní distributor značky Gap pro český a slovenský trh, otevřít ještě dvě další jednotky v nákupním centru Nový Smíchov v Praze. Kromě obchodu s módou a doplňky pro dospělé by zde měla vzniknout i speciální prodejna pro děti.

V rámci lokální aktivace navázala značka Gap spolupráci s českou zpěvačkou a herečkou Evou Salvatore Burešovou a slovenským rapperem Majkem Spiritem. Značku podpoří především v online kampani.

-mav-