ČSOB se nově spojuje s modrým chameleonem

pondělí, 22. února 2021, 10:05 Aktuality, Reklama MediaGuru

ČSOB přichází s novým komunikačním konceptem. Jindru a Jindru nahradí modrý chameleon.

Klíčový vizuál s novým maskotem – modrým chameleonem, zdroj: ČSOB

Klíčový vizuál s novým maskotem – modrým chameleonem, zdroj: ČSOB

Skupina ČSOB představuje nový komunikační koncept, jehož tváří je modrý chameleon. Ten nahradí dosavadní pár Jindry a Jindry, s nímž se společnost spojovala v uplynulých letech. 

Chameleon bude vystupovat v roli každodenního experta se smyslem pro humor, který se snadno dokáže přizpůsobit potřebám klientů a zároveň dobrého průvodce ve světě financí. Jeho hlavním úkolem bude pomáhat lidem, aby si i v bance připadali jako doma a porozuměli všem bankovním i pojišťovacím produktům od účtu až po investice. Celý koncept se výrazně zaměřuje na zjednodušení a efektivitu komunikace a reaguje na aktuální trendy v chování klientů, kteří se ve velké míře přesouvají do online světa.  

„Chceme být pro klienty snadno zapamatovatelní a promlouvat k nim jako Skupina ČSOB konzistentně ve všech formátech od televizních reklam až po online prostředí. Nový charakter chameleona nám v komunikaci umožní velkou variabilitu a budeme díky němu schopni rychle a flexibilně reagovat na dění kolem nás,“ vysvětluje Renata Němcová Pixová, výkonná ředitelka Skupinové komunikace ČSOB. 

ČSOB chce pokračovat s vtipnou a odlehčenou komunikací, která má klientům lidsky přiblížit banku a její služby. Nový claim „Jednoduše pro vás“ se stane i součástí loga ČSOB a podpoří hlavní cíle komunikace. Nový přístup se propíše také do vizuálního stylu, který má svou jednoduchostí, čistotou a snadnou rozpoznatelností podporovat pokračující přibližování značek v celé Skupině ČSOB. 

Koncept je určen pro banku ČSOB a využívat ho budou také dceřiné společnosti ČSOB Leasing, ČSOB Penzijní společnost, ČSOB Pojišťovna a další.

Nový reklamní spot s modrým chameleonem od ČSOB

ČSOB se bude představovat formou image kampanětelevizi i online prostředí a na pobočkách prostřednictvím různých vizuálních formátů. V první polovině roku se kampaň s chameleonem zaměří na oblasti bydlení, investování a novou aplikaci ČSOB Smart.

„Koncept byl vytvořen s důrazem na využití v online prostředí, které je pro nás dlouhodobě klíčové. Chování klientů v bankovním světě v období pandemie tento trend jen potvrzuje,“ dodává Renata Němcová Pixová.

Koncept připravila ČSOB ve spolupráci s agenturou Zaraguza, která je od roku 2020 její hlavní kreativní agenturou. O produkci se postarala společnost Boogie Films. 3D produkci mělo na starosti studio Plaftik. Režie se ujal Maxmilian Turek. Mediální plánování a nákup zajišťuje Lion Communications. 

-stk-