L’Oréal na personalizaci komunikace volí Kindred

pátek, 12. února 2021, 11:50 Aktuality, Marketing MediaGuru

L’Oréal si na personalizaci a marketingovou automatizaci vybírá agenturu Kindred.

Zdroj: Shutterstock

Zdroj: Shutterstock

Společnost L’Oréal si v tendru na personalizaci a marketingovou automatizaci vybrala technologickou agenturu Kindred ze skupiny Publicis Groupe. Kindred zajistí správu CRM a využití zákaznických dat pro personalizovanou komunikaci na třech trzích.

Agentura Kindred zvítězila ve výběrovém řízení společnosti L’Oréal, ve kterém francouzský výrobce kosmetiky hledal strategického partnera pro personalizaci a marketingovou automatizaci na českém, maďarském a slovenském trhu. Tříletá spolupráce se týká značek Lancôme, Kiehl's, Urban Decay, Vichy a La Roche-Posay. 

Kindred bude mít na starost zmapování zákaznické cesty a následné využití zákaznických dat v marketingu. Konkrétně zastřeší nastavení nové CRM strategie, technickou implementaci platformy Salesforce Marketing Cloud a její následné využití pro automatizovaný personalizovaný e-mailing a marketingové kampaně. V budoucnu se spolupráce může rozšířit i o další služby z oblasti e-commerce.

Agentura Kindred, která má v Praze v rámci sítě Publicis Groupe pozici regionálního Center of Excellence pro oblast dat a technologií, sestavila pro L’Oréal klientský tým na míru. Vede ho datová specialistka Lucie Rezbáriková. 

„Chceme společnosti L'Oréal pomoct využívat zákaznická data k rozvoji jejího businessu. Cílem je odhalit vzorce chování zákazníků v online prostředí i retailu a přizpůsobit podle toho komunikaci napříč digitálními kanály. Celé řešení stavíme na platformě Salesforce Marketing Cloud, která umožňuje propojení datových zdrojů i marketingovou automatizaci komunikace,“ říká Lucie Rezbáriková z Kindred. 

„CRM je pro nás více než kdy jindy prioritou. Bereme jej jako příležitost ke smysluplnému spojení s našimi zákazníky. Chceme ukázat, že jsme jim naslouchali a že chceme být součástí jejich životů. Je to pro nás šance přidat běžné komunikaci hodnotu a získat důvěru spotřebitelů nabídkou správného sdělení, produktu a konzultací. Věříme, že se díky zkušenostem a flexibilitě Kindred posuneme k cíli mnohem rychleji,“ říká Jan Los, Chief Digital Officer, L´Oréal. 

-stk-