Kofola otevře Kofokina, zve na výlety po stopách milenců

pondělí, 24. května 2021, 16:00 Aktuality, Reklama MediaGuru

Kofola na letní sezónu opět chystá svá Kofokina, zároveň podpoří vybrané festivaly a pro sběratele připravila letní hru po stopách slavných milenců.

Zdroj: Kofola ČS

Zdroj: Kofola ČS

Kofola v rámci letní aktivace opět sází na Kofokina. Podpoří rovněž vybrané festivaly a využije znovu i turistické známky. Ve speciální edici pracuje s motivem přezdívek, které se objevují i v letošní zamilované kampani „Láska má 1000 jmen“. 

Kofola v zamilované kampani rozvíjí motiv přezdívek

středa 17. března 2021

Kofokina nabídnou více než 150 promítání domácích i zahraničních snímků pod širým nebem v kempech, restauracích nebo hospodách v Česku i na Slovensku.

„Atmosféra letních kin je neopakovatelná. Proto jsme s nimi loni začali a letos jejich počet dál rozšířili. Navštívíme obce a města napříč celým Českem i Slovenskem. Kromě zážitků pro návštěvníky jde také o naši podporu provozovatelům hospod a restaurací čepujících Kofolu, kteří tímto získávají zajímavý program,“ říká ke konceptu Daniel Chmela, event manažer společnosti Kofola ČeskoSlovensko. V rámci Kofokin také proběhne premiéra filmu Mstitel, komedie o bohémovi s ryze českým jménem Antonín Dvořák.

Pro sběratele suvenýrů připravila Kofola náramky s přezdívkou nebo dřevěné turistické známky, které vytvořila ve spolupráci s oficiálním vydavatelem Turistických známek. Speciální edice pracuje se slavnými páry české a slovenské historie. Každá dvojice bude k dostání v oblasti, ke které měly vybrané osobnosti silný vztah.

Hledači se tak dozví například to, ve kterém městě se potkal Johann Wolfgang von Goethe se svou poslední múzou Ulrike. Nebo jaká něžná slova volila pro Petra Voka z Rožmberka jeho milá Zuzana. Sedm českých párů doplňuje jeden slovenský – Ľudovít Štúr a jeho láska, šlechtična Adela Ostrolúcka. Na zadní straně každé turistické známky je QR kód, který odkazuje na audionahrávku s příběhy milenců. Namluvil je známý herec Igor Chmela.

Turisté známky získají ve stovkách provozoven, kde se během výletu zajdou osvěžit točenou Kofolou. Cílem je podobně jako v loňském roce podpořit lokální turistiku i místní podniky. „Turistické známky od nás provozovatelé získávají zdarma a jejich vydávání, stejně jako zisk z nich, je plně v jejich rukou,“ říká marketingový manažer Kofoly Břetislav Koláček.

Na webu kofola.cz/protebe je umístěn kompletní přehled zapojených provozoven, rozmístění známek podle regionů a tipy na zajímavé aktivity.

-stk-