HalfPrice: Na novou síť prodejen je teď ten nejlepší čas

středa, 23. června 2021, 12:55 Retail MediaGuru

Na český trh se chystá polský řetězec HalfPrice. Kromě kamenných prodejen plánuje i e-shop. Vstup podpoří i marketingová kampaň.

Zdroj: HalfPrice

Zdroj: HalfPrice

Do České republiky vstoupí v září další retailový hráč – polský řetězec HalfPrice, který chce jen do konce roku po Evropě otevřít na 65 poboček. První tuzemskou prodejnu otevře v pražské Galerii Harfa

HalfPrice, patřící do skupiny CCC, se řadí mezi tzv. off-price řetězce, které nabízejí značkové oblečení za nízké ceny. „Sortiment se bude neustále měnit. Plánujeme jej doplňovat několikrát týdně,“ popisuje Roman Puchala, generální ředitel společnosti HalfPrice v České republice, s tím, že zaměřit se chce i na udržitelný prodej.  

Kromě kamenných prodejen chce rozjet HalfPrice také e-shop. V plánu je i marketingová podpora. Více se dočtete v našem rozhovoru. 

Proč jste se rozhodli k launchi sítě HalfPrice právě v průběhu pandemie?

Off-price řetězce se stávají více a více populární a přitahují spoustu zákazníků ve světě. Jsou specifické tím, že nabízí značkové oblečení za nízké ceny. Koncept pochází z amerického trhu, kde je i nejvíce oblíbený. Velmi populární začíná být i v Evropě a věříme, že s naším konceptem prodejen, jako je HalfPrice, přilákáme zákazníky i v České republice. Zavádí totiž trend chytrého nakupování, tedy smart shoppingu. Zákazníci dnes s oblibou hledají příležitost, kde koupit značkové zboží za nižší ceny. Dnešní doba je tedy ideální příležitost. Analýzy ukazují, že pokud chceme přijít s novou sítí prodejen, je na to teď ten nejlepší čas.

Koho svou nabídkou chcete primárně oslovit? 

Našimi zákazníky jsou „lovci slev“. Důležité je, aby navštěvovali naše prodejny, protože si je oblíbili, cítí se v nich dobře a mohou si koupit jedinečné zboží. K dispozici jim budou různé varianty modelů a velikostí. Cílíme na individualismus. V našich prodejnách HalfPrice chceme oslovit i zákazníky, pro které je důležitý udržitelný rozvoj. Věcem budeme dávat druhý život. 

Proč směřujete otevření až na konec září? Nepřijdete o letní sezónu a období Back to School? 

Naše nabídka je určena široké skupině zákazníků. V prodejnách HalfPrice najdete oblečení, obuv, doplňky, kosmetiku, hračky a bytové doplňky. Otevření prodejny nepodmiňujeme akcí Back to School ani dalšími sezónními obdobími. Fungujeme v souladu s našim ambiciózním plánem.  Chceme se do konce roku objevit ještě na čtyřech evropských trzích. 

Kolik prodejen plánujete do konce letošního roku otevřít na českém trhu?

Letos zatím plánujeme otevřít jednu prodejnu v Praze. 

Budete si k prodejnám vybírat obchodní centra? Nebo půjdete s prodejnami i do center měst?

Plánujeme oba tyto formáty.

Na jaká další města, kromě Prahy, se chcete zaměřit? 

Letos plánujeme otevření jedné prodejny HalfPrice v Praze. O dalších krocích budeme průběžně zákazníky informovat.

Budete se soustředit jen na kamenný retail, nebo plánujete vybudovat i e-commerce platformu? 

HalfPrice bude pro zákazníky dostupný také online.

Jaké známé značky budete v HalfPrice nabízet?

V modelu off-price jde o unikátnost a rozmanitost nabídky, která se každý den mění. To vše se vztahuje i na portfolio značek. Nabídka HalfPrice bude stále rozšiřována a sortiment bude opravdu široký. Proto také neuvádíme, jaké značky budeme nabízet.

Jak často se sortiment bude obměňovat? Jaký podíl bude tvořit stálé zboží? A jaký bude náležet sezónnímu zboží? 

Sortiment se bude neustále měnit. Plánujeme jej doplňovat několikrát týdně. 

Plánujete vstup nové sítě podpořit i marketingově? A pokud ano, v jakém mediamixu a kdy s podporou začnete? 

Ano, plánujeme, ale aktuálně nechceme sdělovat podrobnosti. Rádi bychom naše zákazníky překvapili. 

HalfPrice

Česká republika je druhou zemí, kam HalfPrice směřuje. Začátkem května zahájila síť v domovském Polsku, kde za jeden a půl měsíce otevřela 13 prodejen. Chystá se také do Maďarska a Rakouska.

HalfPrice je součástí skupiny CCC, výrobce a prodejce obuvi, jenž působí ve 29 zemích. V České republice je přítomna od roku 2004, nyní zde provozuje 89 obchodů. Její součástí jsou i e-commerce platformy, jako je ccc.eu, eobuv.cz, Modivo a DeeZee.