Prima: iPrima vede podle času v online videu před ČT a Seznamem

čtvrtek, 24. června 2021, 12:45 Aktuality, TV, Internet & Mobil MediaGuru

Tahákem video nabídky na iPrima.cz jsou především původní pořady Primy, v květnu lákala zejména reality show Like House.

Zdroj: FTV Prima

Zdroj: FTV Prima

Skupina Prima uvedla, že se v květnu stala nejsilnějším hráčem na poli online videa z pohledu stráveného času. Z celkového času 72,15 miliard sekund video obsahu na českém internetu patří webu iPrima.cz 44% podíl s 31,72 miliardami sekund za měsíc květen.

„V celkovém součtu stráveného času u online obrazovek jsme daleko před svou konkurencí a patříme mezi nejúspěšnější mediální domy. Web iPrima.cz se v květnu zároveň stal čtvrtou nejnavštěvovanější doménou na českém trhu s 5 139 108 reálnými uživateli,“ říká Tomáš Večeřa, ředitel online zpravodajství skupiny Prima.

Prima tak nabízí jiný pohled na postavení hráčů na trhu online videa než podle počtu přehraných videí, podle kterých má s náskokem nejsilnější postavení Seznam.cz.

Mezi nejsledovanější pořady ve videoarchivu iPrima patří reality show Like House, která měla v květnu přes 5 milionů (5 111 959) video views. Druhým nejsledovanějším pořadem je Slunečná s 1 709 094 video views. Následují seriály Sestřičky a Ohnivý kuře.

„Kombinace zásahu a množství stráveného času dává skupině Prima velmi silný výkon v reklamních formátech, zejména ve video reklamě. I z tohoto důvodu začal Media Club v roce 2021 v rámci televizního prodeje dodávat část výkonu i v eGRPs. Ty mimo dodávaného výkonu zásadně zlepšují afinity zejména v cílových skupinách ve věku 15–54 let. U cílových skupin 15–40 let mohou afinity narůstat až v násobcích. Od března 2021 je možné také využít cílení na základě registračních dat,“ sdělil Petr Hatlapatka, vedoucí online prodeje obchodního zastupitelství Media Club.

Na sociálních sítích má skupina Prima celkem 286 700 000 organických impresí měsíčně a 27 380 000 organických impresí na všech instagramových profilech. Červené tlačítko  (HbbTV) zasáhne podle Primy měsíčně na Primě 2,5 milionu diváků. V květnu letošního roku Prima odbavila první kampaň na imageovém formátu Splash Screen. Jde o prémiový formát s uváděnou stoprocentní vizibilitou. 

-mav-