Favi umožní e-shopům sbírat bezplatně uživatelské recenze

pátek, 17. prosince 2021, 13:40 Aktuality, Retail MediaGuru

Favi spouští novou B2B službu Favi Extra. E-shopům umožní sbírat bezplatně recenze na produkty.

Zdroj: Favi

Zdroj: Favi

Vyhledávač nábytku a dekorací Favi, který patří do portfolia investiční skupiny Pale Fire Capital, přichází s novou B2B službou Favi Extra. Ta umožní e-shopům prodejců nábytku bezplatně sbírat uživatelské recenze na produkty, vylepšovat zákaznickou zkušenost a zkvalitnit nákupní proces. Dále pomůže podpořit pozice jejich produktů v katalogu Favi, a přilákat tak více zákazníků. 

„Snažíme se pomoci prodejcům odbourat obavy a předsudky, které se pojí s on-line nakupováním nábytku. Naše data ukazují, že zákazníci už takto začínají nakupovat i mnohem rozměrnější zboží než dříve. Zavedení služby pomůže e-shopům zvýšit konverze a prodeje. Zboží zařazené v rámci Favi Extra získá zvýhodnění při řazení produktů v katalogu Favi. Na základě zákaznických zkušeností získá e-shop také podklady pro další zlepšování svých služeb,” uvádí Zuzana Janovcová, obchodní ředitelka společnosti, a doplňuje: „Dobře hodnocené produkty budou také přednostně komunikovány v rámci marketingu Favi.”

Registrace do služby je bezplatná. Stačí požádat o unikátní kód pro implementaci  svého account managera nebo napsat na spoluprace@favi.cz. Následná implementace může být provedena třemi různými způsoby, více informací zde. Po úspěšné implementaci obdrží prodejce odznak Favi Extra, čímž je do programu pro sběr recenzí a zkvalitňování zákaznické zkušenosti zapojen. Dotazník se zákazníkům bude posílat deset dní po očekávaném datu expedice objednávky. Samotné hodnocení bude na pětibodové škále a bude mít dvě části - spokojenost se zakoupeným produktem a spokojenost s kvalitou služeb obchodu. 

Firma plánuje ke službě další vývoj, do budoucna například přidá do katalogu filtr právě na produkty s hodnocením.

-stk-