Mutumutu se v nové kampani přesouvá do nebe

pondělí, 3. ledna 2022, 12:20 Aktuality, Reklama MediaGuru

Od 1. ledna spustilo online životní pojištění novou kampaň. Důraz chce klást na férovost při řešení pojistných událostí.

Z nové kampaně Mutumutu, zdroj: Mutumutu

Z nové kampaně Mutumutu, zdroj: Mutumutu

Online životní pojištění Mutumutu od 1. ledna spustilo svou novou reklamní kampaň. Oproti loňské komunikaci chce více zdůrazňovat férovost při vyplácení pojistných událostí. 

„Vracení peněz za pohyb, nekouření a dodržování preventivních prohlídek u lékaře je a stále bude neoddělitelnou součástí Mutumutu. Průzkumy nicméně poukázaly na to, že lidé od pojišťovny vyžadují hlavně to, aby byla fér a pokud se stane pojistná událost, tak aby pojišťovna bez vytáček vyplatila peníze,” vysvětluje marketingová manažerka Mutumutu Nathalie Peyrichout. „Vzhledem k tomu, že transparentnost, férovost a zájem klientům pomoci, pokud se dostanou do problémů, jsou od začátku hlavními pilíři našeho produktu, tak nebyl problém hlavní marketingové sdělení změnit,” dodává.

Kampaň bude k vidění v televizi a na internetu až do března. Děj reklamních spotů se odehrává v nebi, kde nebožtíci zhodnocují pozitivní zkušenost s tím, že se o ně, respektive o jejich blízké, Mutumutu postaralo a vyplatilo jim pojistku. Nejmladší z aktérů je nezkušený a je upřímně překvapený, že peníze dostal, a že si tedy pojištění neplatil zbytečně.

Součástí nové kampaně je také nový design webu, který má odlehčenější a světlejší barvy, což má asociovat vzdušnější prostředí, jako je právě nebe. Zároveň dostal také „hravé“ prvky v podobě ilustrací.

Přípravu spotu si vzalo na starost Mutumutu a kreativci ze Studio Creative Dock. Autorem kreativního konceptu je Michal Schindler, který je v Creative Docku šéfem copywriterů. S přípravou konceptu mu sekundoval šéf designu Adam Citta. Režie a celého zpracování se ujal Štěpán Zálešák, produkce Lucie Kličková a kamery Lukáš Hromek.

-stk-