Nielsen ovládl Nielsen Admosphere, získal zbylých 49 %

středa, 12. ledna 2022, 18:25 Výzkum, Aktuality MediaGuru

Jediným vlastníkem výzkumné agentury Nielsen Admopshere se stala společnost Nielsen. Získala zbývající 49% podíl, který patřil Tereze Šimečkové a Michalu Jordanovi.

Tereza Šimečková, zdroj: Nielsen Admopshere

Tereza Šimečková, zdroj: Nielsen Admopshere

Společnost Nielsen získala zbývající 49% podíl ve společnosti Nielsen Admosphere, čímž došlo k převodu plného vlastnictví obchodních společností v České republice, Bulharsku a na Slovensku na společnost Nielsen. Tento 49% podíl dosud držela Admosphere Group vlastněná Terezou Šimečkovou a Michalem Jordanem.

Ve vedení Nielsen Admosphere oba nadále zůstávají. Povedou týmy ve všech třech zemích a budou úzce spolupracovat s regionálním a globálním zastoupením, informovala společnost. Dodala, že jde o završení vzájemné spolupráce, která se započala v roce 2014 uzavřením partnerství se skupinou Nielsen za účelem společného poskytování měřicích řešení v těchto zemích.

„V uplynulých sedmi letech jsme úzce spolupracovali a využívali místní i globální zkušenosti, abychom vám přinášeli ta nejlepší řešení v oboru. Česká republika, Bulharsko a Slovensko zůstávají pro Nielsen zeměmi evropského strategického významu a aktuální transakce tak znovu potvrzuje náš závazek investovat do rozvoje našich aktivit ve střední Evropě," sdělila Tereza Šimečková

Nadpoloviční 51% podíl získala Nielsen v tehdejší společnosti Mediaresearch v roce 2014. Od 1. června 2015 se v návaznosti na tento majetkový vstup přejmenovala Mediaresearch na Nielsen Admosphere.

Společnost Nielsen Admosphere zajišťuje na českém trhu měření TV sledovanosti, podílí se na měření poslechovosti rádií, monitoringu reklamy, poskytuje marketingové výzkumy a výzkumy veřejného mínění či různé analýzy.

-mav-