Centrum Černý Most a Metropole Zličín mění grafickou identitu

středa, 2. března 2022, 07:25 Aktuality, Marketing, Retail MediaGuru

Obchodní centra Centrum Černý Most a Metropole Zličín mění po letech svou grafickou identitu. Objeví se v aktuální kampani a propíše do kompletní komunikace ve všech médiích.

zdroj: Unibail-Rodamco-Westfield

zdroj: Unibail-Rodamco-Westfield

Pražská obchodní centra skupiny Unibail-Rodamco-Westfield Centrum Černý Most a Metropole Zličín mění po letech svou grafickou identitu. Od 1. března 2022 přicházejí obě centra s novou jednotnou kampaní pod názvem Everyday Shopping, kterou v průběhu tohoto roku přijme za své také většina center skupiny URW v rámci Evropy. Kampaň má za cíl reflektovat skutečnost, že centra stojí za to navštívit každý den, protože si zde každý zákazník přijde na své – ať už je jeho cílem nakupování, dobré jídlo nebo různé formy zábavy.

Hlavní komunikační pilíř kampaně stojí na slově „Everyday“ vždy v kombinaci s názvem vybraného segmentu, který prezentuje. Zákazníci tak mohou spatřit například vizuály „Everyday Beautiful“, „Everyday Delicious“ a „Everyday Looks“. Kreativní prvky jsou univerzální a budou využívány na digitálních, printových i sociálních platformách.

Metropole Zličín uvádí novou kampaň v celém spektru svých komunikačních kanálů. Jde o sociální sítě, web a print nebo digitální formáty, v jejichž rámci centrum implementuje novou grafiku. Po březnovém představení kampaně se bude heslo „Everyday“ dále aktualizovat podle konkrétních témat kampaní a eventů v průběhu celého roku.

„Nová marketingová kampaň komunikuje klíčové segmenty Metropole Zličín, jež návštěvníky inspirují k tomu, aby si užili to nejlepší z oblasti módy a stylu, sportu, chuti, zábavy nebo well-beingu,“ uvádí Michaela Machovičová, marketingová manažerka Metropole Zličín.

Kampaň ukazuje nové vizuály, které reprezentují různé segmenty z oblasti módy a stylu, sportu, chuti, zábavy nebo well-beingu,food, beauty a fashion, zdroj: Unibail-Rodamco-Westfield

Kampaň ukazuje nové vizuály, které reprezentují různé segmenty z oblasti módy a stylu, sportu, chuti, zábavy nebo well-beingu,food, beauty a fashion, zdroj: Unibail-Rodamco-Westfield

Centrum Černý Most se také po více než šesti letech rozloučilo s dosavadní grafickou identitou komunikující Unexpected Shopping. I zde ji nahradí pět nových vizuálů, které reprezentují segmenty food, beauty a fashion. Ty jsou propsány do všech komunikačních formátů centra typu web, informační tabule či vizuální podoba věrnostního programu.

„Na našich sociálních sítích se v rámci ‚Everyday‘ budeme každý den věnovat jinému tématu. Plánujeme nyní také výraznější OOH kampaň mezi březnem a květnem a nebude chybět ani ‚Everyday‘ digitální kampaň a PR aktivity,“ říká Barbora Sádlová, marketingová manažerka Centra Černý Most.

Skupina URW v současné době vlastní a provozuje 86 obchodních center včetně 53 vlajkových center v nejdynamičtějších městech Evropy a USA. Skupina působí na dvou kontinentech a ve 12 zemích světa.

-zue-