Coca-Cola spouští kampaň Screentime, soutěží o Playstation 5

středa, 16. února 2022, 13:55 Aktuality, Reklama MediaGuru

Kampaň Screetime akcentuje osvěžení v podobě ledově vychlazeného nápoje a je spojena se spotřebitelskou soutěží, ve které se hraje i o Playstation 5.

Z kampaně Coca-Cola, zdroj: Coca-Cola

Z kampaně Coca-Cola, zdroj: Coca-Cola

Společnost Coca-Cola se ve své nejnovější kampani zaměřila na virtuální zážitky, které mladí lidé zažívají při hrách či sledování a streamování videí. Kampaň Screetime akcentuje osvěžení v podobě ledově vychlazeného nápoje a je spojena se spotřebitelskou soutěží, ve které mohou lidé vyhrát herní konzoli či televizor a další ceny.

Kampaň Screentime, probíhající od 14. února do 14. dubna 2022, je součástí nové filozofie značky Coca-Cola s názvem Real Magic (Kouzlo být spolu), jejímž cílem je sjednotit lidi na celém světě.

„Kampaň Screentime chce bez rozdílu spojovat všechny mladé lidi na celém světě, když se rozhodnou užít si volný čas příjemným odpočinkem před obrazovkou, ať už hrami s kamarády, nebo společným sledováním filmů, seriálů a zábavných či vzdělávacích videí,“ vysvětluje záměr kampaně Mária Drotárová, manažerka značky Coca-Cola v The Coca-Cola Company ČR/SR. 

Kampaň doprovází video It Must Be Real (To musí být skutečné). Tento krátký digitální film představuje skupinu mladých lidí, kteří se baví hrami na svých mobilních zařízeních a ukazuje, že užívání ledově vychlazeného nápoje Coca-Cola pomáhá udržovat hráče svěží. Ve videu se objevují také scény z Wild Rift od Riot Games, což je jedna z nejrychleji rostoucích mobilních her. Video bude nasazeno v rámci 360° kampaně v online světě a v digitálních médiích.

Součástí kampaně je i celonárodní spotřebitelská soutěž Coca-Cola Screentime, kterou bude doprovázet vícero marketingových aktivit. V prodejnách se zákazníci setkají s POS materiály a paletovými dekoracemi s vizuály kampaně.

Zdroj: Coca-Cola

Na webu coca-cola.cz přibude speciální microsite coca-cola-screentime.cz. Ta upozorní na akci, vysvětlí mechaniku soutěže i možnost zapojit se do hry o skvělé ceny. K těm nejlákavějším patří například herní konzole Sony Playstaytion 5.

Do kampaně se zapojí i vybraní influenceři, například Peter Altof, známý jako Expl0ited, který je spojen s herním světem. Kampaň bude také podpořena na sociálních sítích YouTube, Instagram a Facebook primárně v podobě 6, 15, 30 a 45-sekundových videí. Coca-Cola je letos také hlavním partnerem pražského ComicConu – největší akce pro filmové nadšence. Proběhne v Praze 22. - 24. dubna 2022.

-mav-