Inzertně nejsilnějším titulem v prvním čtvrtletí byl opět Blesk

čtvrtek, 21. dubna 2022, 07:25 Tisk MediaGuru

Monitorovaný objem inzerce v tištěných titulech v prvním letošním čtvrtletí se meziročně zvýšil o 15 %. Inzertně nejsilnějším zůstává deník Blesk.

Zdroj: MediaGuru.cz

Zdroj: MediaGuru.cz

Objem monitorovaných investic do reklamy v tištěných titulech se podle dat výzkumné agentury Nielsen v letošním prvním čtvrtletí 2022 meziročně zvýšil o 15 % na 3,9 mld. Kč. Meziroční srovnání rovněž ukazuje, že objem inzerce v denících byl podle mentoringu stagnující, zatímco tituly s týdenní a delší periodicitou zaznamenaly i dvouciferné navýšení.

Loňské první čtvrtletí bylo ale na začátku roku poznamenáno přísnými protiepidemickými nařízeními, což je třeba při srovnání zohlednit. Zároveň je třeba připomenout, že monitorované investice neodpovídají reálným investicím – nepostihují totiž bartery, slevy či jiné formy zvýhodněné inzerce.

Inzertně nejsilnějšími zůstávají podle monitoringu deníky Blesk (Czech News Center), regionální deníky Deník (Vltava Labe Media) a zdarma distribuovaný deník Metro (Mafra).

Tištěné tituly podle objemu inzerce za 1. čtvrtletí 2022

titul Objem inzerce (Kč) Počet inzertních stran
Blesk 466 534 542 565,6
Deník celkem 306 526 831 23 329,0
Metro 214 250 118 508,4
Mladá fronta Dnes 197 816 484 368,0
5plus2 157 273 751 1 017,4
Blesk magazín 73 252 818 123,9
TV magazín 72 534 221 158,3
Právo 64 892 507 164,8
Speciál Dnes 61 563 788 956,5
Sport 60 446 029 140,5
Blesk pro ženy 60 009 658 221,3
Marianne 57 215 830 195,0
Hospodářské noviny 55 918 981 130,3
Žena a život 52 721 331 160,3
Magazín Mladé fronty Dnes 52 543 409 114,1
Aha! 50 053 594 165,4
Reflex 48 397 866 167,5
Lidové noviny 43 580 703 108,3
Náš region Praha 43 557 488 126,2
Ona Dnes 42 303 884 132,4

Zdroj: Nielsen

-mav-