Ostravar podpoří své speciály v plechu kampaní

čtvrtek, 28. dubna 2022, 12:20 Aktuality, Reklama MediaGuru

Ostravar bude své pivní speciály Mustang a Černá Barbora komunikovat kampaní v televizi a digitálu.

Klíčový vizuál ke kampani na pivní speciál Černá Barbora, zdroj: Ostravar / Pivovary Staropramen

Klíčový vizuál ke kampani na pivní speciál Černá Barbora, zdroj: Ostravar / Pivovary Staropramen

Pivovar Ostravar uvedl své pivní speciály – Mustang a Černá Barbora – v novém plechovkovém balení. Novinku podpoří regionální i celonárodní kampaní. 

Mustang a Černá Barbora byly doposud k dostání jen v hospodách a restauracích. Nyní budou v prodeji i v maloobchodě, kde budou k dostání plechovky o objemu 0,5 l. „Obě naše značky odráží touhu dělat věci jinak. Přesně v duchu motta našeho pivovaru ,Nás nezkrotíte'. Mustang a Černá Barbora navíc skvěle oslovují zejména mladší generaci milovníků piva, takže věřím, že před sebou mají dlouhou budoucnost,” popisuje senior marketing manažerka Zuzana Cieciotková pivovaru Ostravar. 

Černou Barboru uvedl ostravský pivovar na trh v roce 2013. Jedná se o černé pivo, které je dostatečně hořké a zároveň pitelné, aby dokázalo oslovit i muže. S novým pivem se Ostravar navíc přihlásil ke dvanácti generacím ostravských a karvinských havířů. Mustang přišel o dva roky později, kdy ostravští sládci začali experimentovat s divokou odrůdou chmele Kazbek.

Klíčový vizuál ke kampani na pivní speciál Mustang, zdroj: Ostravar / Pivovary Staropramen

Klíčový vizuál ke kampani na pivní speciál Mustang, zdroj: Ostravar / Pivovary Staropramen

Pivům se dostane regionální marketingové podpory včetně eventu v pivovaru, který proběhne 21. května. Na národní úrovni je bude komunikovat kampaň v televizi a na internetu a také aktivace na Kryštof kempech.

-stk-