Content Symphony má nového klienta, rozšiřuje tým

úterý, 9. srpna 2022, 07:00 Aktuality, Reklama MediaGuru

Regionální produkční platforma Content Symphony ze skupiny Dentsu rozšiřuje svůj tým. Připisuje si také nového klienta z Velké Británie.

Ilustrační foto, zdroj: Unsplash

Ilustrační foto, zdroj: Unsplash

Content Symphony, regionální produkční platforma, která spadá pod značku Dentsu, pracuje nově pro největší společnost pro výstavbu domů ve Velké Británii Barratt Developments a rozšiřuje dedikovaný tým na více než 20 členů.

Barratt Developments sdružuje celkem tři brandy: Barratt Homes, Barratt London a David Wilson Homes, přičemž náplní jejich podnikání je výstavba udržitelných domů pro first time buyers a rodiny. Content Symphony pracuje pro 27 divizí společnosti v šesti regionech v rámci celé Velké Británie. „Spolupráce funguje na principu One Dentsu, tedy probíhá na několika místech zároveň, aby se docílilo co největší efektivity – proto sídlí produkční studio v Praze a například client facing team v Manchesteru,“ komentuje Radim Kameník, ředitel Content Symphony, který má zároveň na starosti celou Creative Service Line české pobočky Dentsu. 

Agentura má za sebou zkušební čtvrtletí a nyní se spolupráce rozjíždí naplno. Jde zejména o přípravu tiskových materiálů, jako jsou letáky, brožury, floor plány, site plány, plakáty, a to jak v elektronické, tak tištěné verzi, ale zahrnuje také přípravu log pro některé developerské projekty. Do této chvíle se již agentura podílela na více než 900 projektech. „Barratt se svojí velikostí a náročností stal jedním z největších a nejzajímavějších klientů, které v agentuře máme,“ popisuje Jakub Rokos, Client Group Supervisor Dentsu Creative. 

Celkově sdružuje Content Symphony více než 400 marketingových expertů. Ve čtyřech kreativně-produkčních hubech poskytuje „all-in-one“ řešení, tedy kompletní obsahově produkční a digitální služby pro regionální a globální klienty i ostatní agentury v rámci sítě Dentsu. Má za cíl zjednodušit a zautomatizovat workflow, slouží jako Digital Asset Management a také jako Delivery Solution. Dalším krokem je pak automatizace produkce obsahu, a tedy úspora času i prostředků klienta.

-stk-