De'Longhi má reklamu v metaverzu, je první v Decentralandu

úterý, 1. listopadu 2022, 15:50 Reklama, Aktuality MediaGuru

První komunikační aktivitu v Decentralandu na českém trhu zkouší značka De'Longhi. Promuje dražbu svého NFT.

Billboard upozorňující v Decentralandu na dražbu NFT kávovaru De’Longhi, zdroj: PHD

Billboard upozorňující v Decentralandu na dražbu NFT kávovaru De’Longhi, zdroj: PHD

Výrobce kávovarů De'Longhi navázal spolupráci se současným umělcem Dejvidem Jonesem a vytvořili NFT s názvem „De'Longhi Eletta Explore bean“. NFT znázorňuje kávovar De’Longhi Eletta Explore, který bude na český trh uveden v roce 2023. Kávovar je však možné získat už nyní, a to v aukci, ve které se draží.

Na podporu této aktivity spouští značka reklamní komunikaci v metaverzu. Konkrétně půjde o několik outdoorových ploch v Decentralandu (virtuální světová platforma).

Na českém trhu jde o první komunikační aktivitu značky v Decentralandu. Je v souladu se záměrem De'Longhi využívat nové kanály komunikace, které právě prostředí metaverzu v současnosti představuje. „De'Longhi neustále přichází s inovacemi a novými technologiemi, proto je i v komunikaci pro nás důležité zkoušet nové nápady a formáty. Jsem ráda, že se z původního ‘obyčejného‘ billboardu v metaverzu rozvinul koncept stavící na interakci s naší značkou a kávovarem Eletta Explore, který pro nás bude v příštím roce klíčový. Navíc jsme k projektu dokázali přidat i dobročinné účely, čímž se význam této aktivity ještě zvýšil,“ uvedla Klára Neugebauerová, brand manažerka De'Longhi pro český a slovenský trh.

O zajištění komunikačního prostoru v metaverzu se postaraly mediální agentury PHD a Mediaplus, na kreativitě se podílí agentura DDB. „Máme radost, že můžeme s De’Longhi prošlapávat nové a inovativní cesty komunikace. Protože jde o první spojení NFT a metaverza v Česku, bylo výzvou vše právně i kreativně připravit a také vymyslet mechaniku kampaně, která bude uživatele bavit. O kampaních v metaverzu bude ještě hodně slyšet, a proto jsem rád, že PHD spolu s Mediaplusem dokáže i tato řešení nabídnout mezi prvními na trhu," uvádí Štěpán Andrle, Client Service Director agentury PHD.

Pro komunikaci je mimo jiné nakoupen také reklamní prostor v podobě billboardů, a to napříč celým prostředím Decentralandu. Billboardy jsou nakoupeny programatickým nákupem založeným na blockchainu a nákupním modelem je CPV, tedy cena za view.„Metaverzum chápeme jako jeden z inzertních kanálů budoucnosti. Konkrétně jsme využili Decentraland, který v sobě nese nejvíce aspektů reálného světa. Výborně se pak hodil pro propagaci dražby NFT, kdy jsme skrz něj získali i mezinárodní přesah,“ říká Štěpán Patrovský, senior digital media planner PHD.

Podoba NFT De'Longhi

Podoba NFT De'Longhi

Pro účast v dražbě je potřeba založit krypto peněženku a pro přihazování v dražbě je nutné vytvořit také účet v NFT burze OpenSea. Výtěžek z vydražení NFT poputuje na projekt Kavárny mezi řádky a jejím zaměstnancům s handicapem.

-mav-

Pozn.: Mediální agentura PHD je provozovatelem serveru MediaGuru.cz