T-Mobile ve vánoční kampani zdůrazňuje vztahy s blízkými

pátek, 11. listopadu 2022, 16:40 Aktuality, Reklama MediaGuru

Společnost T-Mobile zahajuje od soboty 12. listopadu svou vánoční kampaň s názvem „Jak se máš?".

Z vánoční kampaně T-Mobile, zdroj: T-Mobile ČR

Z vánoční kampaně T-Mobile, zdroj: T-Mobile ČR

T-Mobile zahajuje od soboty 12. listopadu svou vánoční kampaň s názvem „Jak se máš?". Kampaň, která bude uvedena ve všech zemích, kde mateřská společnost Deutsche Telekom působí, potrvá do 31. prosince v televizním vysílání a na sociálních sítích. Kampaň klade důraz především na to, jak se cítí naši blízcí a zdůrazňuje hodnotu společně stráveného času. 

„Letošní Vánoční kampaň se záměrně vyhýbá obvyklým tématům a náladám. Propojování lidí je jednou ze základních funkcí našeho byznysu a chceme všechny inspirovat k tomu, aby se víc zajímali o své nejbližší a také lidi ve svém okolí," uvedl Ladislav Báča, ředitel značky a marketingové komunikace T-Mobile.  

Moto kampaně proto zní: „Ujistěte se, že Vaši blízcí mají pěkné Vánoce“.  „V různých situacích chceme lidi vyzývat, aby se v předvánočním shonu pozastavili a zamysleli se, s kým třeba už dlouho nemluvili nebo koho potkávají každý den, ale nikdy s ním neprohodili pár slov jen tak,“ dodává Báča.

Zdroj: T-Mobile

Kampaň je vytvořens pro všechny evropské země Deutsche Telekom a kromě České republiky bude uvedena i v Černé Hoře, Chorvatsku, Německu, Polsku, Rakousku, Rumunsku, Severní Makedonii a Slovensku.

TV spoty o délce 45 vteřin doplňují 15vteřinové taktické spoty a reklama na sociálních sítích.

-mav-