Vogue CS má nový tým, za obsah zodpovídá Kovářová

pátek, 7. července 2023, 07:05 Tisk, Lidé MediaGuru

Módní magazín Vogue CS má nové vedení redakce. To se mění poprvé od roku 2018, kdy časopis začal v Česku vycházet.

Danica Kovářová, zdroj: Vogue CS

Danica Kovářová, zdroj: Vogue CS

Společnost V24 Media, vydavatel časopisu Vogue Czechoslovakia, má od července nový tým. Vydavatelství ho jmenovalo poté, co z vedení odešla šéfredaktorka Andrea Běhounková a kreativní ředitel Jan Králíček. ​„Jmenování našeho nového redakčního týmu představuje novou kapitolu v historii Vogue CS,“ sdělila MediaGuru.cz Michaela Seewald, zakladatelka a CEO Vogue CS.

Na pozici Head of Editorial Content nastupuje Danica Kovářová, novinářka s dvacetiletou praxí v odvětví módy. Byla dlouholetou šéfredaktorkou časopisu Dolce Vita, odbornou redaktorkou vybraných magazínů a webů, věnuje se i marketingu a kurátorování uměleckých projektů. Je členkou Akademie designu CGD, poradním hlasem Asociace českého průmyslového designu.

Pozici Creative & Visual Director zastává Alexander Bel, který má zkušenosti s designem a vizuálním uměním. Ve Vogue CS působí od vzniku magazínu, dosud zastával pozici Digital Visual Editor.

Módní ředitelkou se stala Milena Zuravljova, která pracuje jako stylistka. Má se stát kurátorkou vizuálů a představovat nejnovější trendy. Zkušenosti má z lifestylových časopisů (Elle, Marie Claire, InStyle), spolupracovala s celebritami a VIP osobnostmi.

Art Directorem je pak Róbert Kováč, který má zkušenosti s kreativním vedením v jiných českých lifestylových a módních časopisech (Dolce Vita, Soffa magazine). Jeho úkolem je vytvořit nový vzhled platformy Vogue CS.

Alexander Bel, zdroj: Vogue CS

Alexander Bel, zdroj: Vogue CS

Milena Zuravljova, zdroj: Vogue CS

Milena Zuravljova, zdroj: Vogue CS

Nejvyšší vedení magazínu Vogue CS se mění poprvé od jeho uvedení na tuzemský trh v srpnu 2018. Andrea Běhounková byla první šéfredaktorkou česko-slovenské edice Vogue. 

Magazín Vogue CS vychází od srpna 2018 v licenci společnosti Condé Nast International. Podle dat Kanceláře ověřování nákladů tisku ABC ČR představuje průměrný prodaný náklad více než 17 tisíc kusů (1Q/2023). Průměrná čtenost na jedno vydání je pak přes 80 tisíc čtenářů (zdroj: Media projekt).

-mav-