Echo Media je v novém sídle. Rozkročí se do audia a chce Hrot

čtvrtek, 31. srpna 2023, 07:45 Internet & Mobil, Tisk, Rádio MediaGuru

Echo Media představilo své nové sídlo na středečním setkání se zástupci z řad mediálních manažerů a novinářů a naznačilo své plány pro další období.

Podcastové studio týdeníku Echo v novém sdíle na pražském Lihovaru, zdroj: MediaGuru.cz

Podcastové studio týdeníku Echo v novém sdíle na pražském Lihovaru, zdroj: MediaGuru.cz

Společnost Echo Media se po osmi letech přestěhovala do nových prostor na pražském Lihovaru. Dosud sídlila na Malé Straně. Přestěhování následuje poté, co se skupina letos na jaře rozrostla a co její aktivity nově zastřešuje společnost SPM Media, kterou vlastní Marek Španěl a Slavomír Pavlíček

Echo Media, provozovatel serverů Echo24.cz, Echo Prime a týdeníku Echo, je vlajkovou částí nově vzniklé mediální skupiny. Do ní patří mimo jiné také Rádio Prostor (dříve Rádio Zet), které v nové podobě a pod novým názvem vysílá od 24. července.

V nových prostorách Echo Media je umístěno i podcastové studio, které Echo využije pro tvorbu všech svých video podcastů. Ke stávající Echo Poradě přibyde dalších pět. Do podcastové varianty převede Echo svou rubriku Salon Echa, autorský podcast bude mít Lenka Zlámalová, literárně-historický podcast Jiří Peňás, chystá se i podcast Terezy Matějčkové a také kulturní podcast Ondřeje Štindla, který se po roce stráveném v Deníku N vrací od 1. října do redakce Echo Media. 

Všechny podcasty budou v plném znění k dispozici předplatitelům Echo Prime.  „Vycházíme z toho, že si lidé nebudou kupovat nekonečně mnoho podcastů. Všechny budou pod Echo Prime, ale zájemcům umožníme koupit si podcasty i jednotlivě na Pickey. Podcasty nechceme cílit na masu, ale na úzké skupinky se zájmem o určitá témata," přiblížil MediaGuru.cz šéfredaktor Dalibor Balšínek. V plném rozsahu nebude zdarma dostupný žádný z podcastů, omezená část v délce 20-30 minut ale k dispozici bude.  

Balšínek je zároveň členem představenstva nově vzniklé SPM Media. „Pod SPM Media spadají Echo Media, Coolpany, Radio Prostor a finalizuje se jednání o koupi týdeníku Hrot," popsal strukturu Balšínek. Ekonomický týdeník Hrot vychází od roku 2020 a většinově (51 %) ho v současnosti vlastní BigBoard Praha.  

Na novou podobu sídla Echo Media je možné podívat se na videu níže, které pro Echo připravila společnost A-News. Ta stojí také za podobou podcastového studia. 

Zdroj: Echo24.cz

-mav-