Peek & Cloppenburg plánuje v Česku dál expandovat

úterý, 19. září 2023, 07:30 Marketing, Retail MediaGuru

Peek & Cloppenburg otevřel v září na českém trhu svou šestou prodejnu. Plánuje další expanzi.

V pořadí šestá prodejna Peek & Cloppenburg na českém trhu se nachází v pražském Centru Černý Most, foto: Kristof Puller.

V pořadí šestá prodejna Peek & Cloppenburg na českém trhu se nachází v pražském Centru Černý Most, foto: Kristof Puller.

Na začátku září otevřela společnost Peek & Cloppenburg na českém trhu svůj šestý obchod, který v pražském Centru Černý Most nabízí na ploše 3200 metrů čtverečních na jednom patře oddělení dámské a pánské módy. Dalším prodejnám v tuzemsku je původně německá firma nakloněna. 

„Neustále vyhodnocujeme nové lokace a jsme otevřeni další expanzi. Vzhledem k potenciálu českého trhu se nezaměřujeme jen na možné lokace v hlavním městě, ale i na ty okrajové v obchodních centrech s vysokým výkonem,“ uvádí na dotaz MediaGuru Mario Feist, regionální ředitel prodeje ve společnosti Peek & Cloppenburg, jež kromě stejnojmenných prodejen provozuje v tuzemsku i dva obchody značky Anson’s. 

Ve svých obchodech v České republice nabízí Peek & Cloppenburg přes 100 módních značek pro ženy a muže, jako jsou Polo Ralph Lauren, Boss, Joop!, Tommy Hilfiger, CK Calvin Klein, Baldessarini, Marc O’Polo, Levis, Tommy Jeans, Guess, Lauren Ralph Lauren, Marc Cain, Jake*s Woman, Armani Exchange, Hugo, Calvin Klein Jeans, Review a mnoho dalších. Podle Maria Feista se mezi českými zákazníky těší oblibě především prémiové značky, jako jsou Hugo Boss, Tommy Hilfiger a Polo Ralph Lauren, populární jsou však i exkluzivní brandy, například Jake*s či Review. 

V prodejně na Černém Mostě pracuje Peek & Cloppenburg s takovým uspořádáním, aby poskytovalo optimální orientaci a inspiraci. Své místo zde má oddělení athleisure se sportovní módou nebo část věnovaná oblečení vhodným pro dress code zvaný „cocktail attire“. Značky Hugo, Joop!, Tommy Hilfiger a Polo Ralph Lauren se zde prezentují vlastním prodejním konceptem. 

Některé značky mají v rámci prodejny Peek & Cloppenburg vlastní prodejní koncept, foto: Kristof Puller.

Některé značky mají v rámci prodejny Peek & Cloppenburg vlastní prodejní koncept, foto: Kristof Puller.

V rámci marketingu se nyní Peek & Cloppenburg soustředí na prodejnu v Centru Černý Most. „Využíváme 360° marketingový mix, a snažíme se zasáhnout naše stávající i potenciální zákazníky přes sociální média, newslettery, princ, online a outdoor,“ dodává Feist.

Kromě kamenných prodejen provozuje Peek & Cloppenburg na vybraných trzích i e-shop. Česká republika mezi ně zatím nepatří, podle Feista bude spuštěn, až přijde vhodný čas.

Společnost Peek & Cloppenburg je zastoupena v 16 zemích, kromě Německa a České republiky také v Rakousku, Švýcarsku, Nizozemí, Polsku, Chorvatsku, Maďarsku, Lotyšsku, Litvě, Rumunsku, Slovinsku, na Slovensku, v Bulharsku, Srbsku a Belgii. Za svůj cíl si klade umožnit zákazníkům vytvořit perfektní outfit pro každou příležitost a v jakémkoliv stylu. Klade důraz na výběr sortimentu a mix vlastních značek se známými mezinárodními brandy. Součástí nabídky je  také sportovní móda pro mladou cílovou skupinu. 

-stk-