Produkční firmu Bumerang Film vede nově Žaneta Stránská

středa, 6. března 2024, 08:10 Aktuality, Reklama, Lidé MediaGuru

V čele zlínské produkční firmy Bumerang Film vystřídala dosavadního CEO Jana Perouta od letošního roku Žaneta Stránská.

Žaneta Stránská přebírá od Jana Perouta vedení produkční společnosti Bumerang Film, zdroj: Bumerang Film.

Žaneta Stránská přebírá od Jana Perouta vedení produkční společnosti Bumerang Film, zdroj: Bumerang Film.

Zlínská audiovizuální produkční společnost Bumerang Film má od letošního roku nové vedení. V pozici CEO vystřídala Jana Perouta dosavadní projektová manažerka Žaneta Stránská. Jan Perout se přesunul do vedení nově vzniklé streamovací platformy Filmana.

„Věřím ve velký potenciál naší produkce, důkazem je velmi široké a za mě povedené portfolio, ale ráda bych nás posunula ještě o kus dál. Už nyní podnikáme kroky, které nám významně pomůžou v našem rozvoji,“ říká nová CEO s tím, že se chce rovněž zaměřit na rozšíření portfolia o nové agentury i samotných reklamních zadavatelů. „Komerční sektor bude vždy to, co bude produkce živit, byť je seriálová a dokumentární tvorba jakkoliv krásná a naplňující. Navázali jsme také spolupráci s řadou nových režisérů, které chceme ukázat,“ dodává.

Bumerang Film funguje od roku 2017. Zaměřuje se nejen na tvorbu reklam, ale i na seriály či dokumenty. Nyní například dokončuje v koprodukci s Českou televizí již druhý díl celovečerního dokumentu „Každý krok se počítá: Řím. Rovněž se podílela na natáčení seriálu pro Voyo.

V oblasti reklamy spolupracuje Bumerang Film například se Sportisimem. „Na kampaních jsme pracovali pouze s interním marketingovým oddělením, a tedy bez agentury. Vánoční kampaň 2021 si tehdy vysloužila 1. místo v soutěži Effie v kategorii Digitální marketing,“ popisuje Stránská a dodává, že v loňském roce se podílela zase na jarní kampaň s loutkaři. V rámci dalších kampaní si Bumerang Film mohl vyzkoušet novou technologii ve formě LED obrazovek.

Mezi další reklamní počiny patří například spolupráce s firmou KetoDiet a YYY agency, s níž vytvořily reklamy se smutnou košilí a knoflíkem. S YYY agency se také podílela na kampani pro Direct pojišťovny, jež dva roky po sobě využívala koncept nepovedené rande. Dále je produkčně podepsána například pod kampaní pro Hedepy.

„Naší přidanou hodnotou je stabilita, která je utvářena dlouholetým týmem, který z většiny tvoří samotní zakladatelé Bumerangu. Kromě toho jsme velmi flexibilní. Ty nejpotřebnější departmenty máme in-house,“ přibližuje Stránská.

Bumerang Film sídlí v největším ateliéru na Moravě – 100DOLA. „Zde se například natáčela Cesta do pravěku, Vynález zkázy anebo Ferda Mravenec. Po jeho rekonstrukci to tu opět ožilo, a my tak můžeme klientům nabídnout produkční full service. Kromě samotného plně funkčního ateliéru zde máme in-house střižnu, zvukové studio, VFX i animační studio,“ vysvětluje Stránská a doplňuje: „I když jsme ze Zlína, není to překážka, ale naopak výhoda, což dokazuje i naše multifunkční sídlo na adrese Filmová.“ V ateliéru se například natáčela kampaň Ovečkárny s názvem  „Zimovřivci“, jež získala tři zlata a ocenění Projekt roku na soutěži WebTop100. „Nicméně to, že jsme ve Zlíně, neznamená, že točíme jen zde, většina naší klientela je pražská,“ podotýká Stránská.

100DOLA, zdroj: Bumerang Film

100DOLA, zdroj: Bumerang Film

Žaneta Stránská pracuje v Bumerang Film přes pět let. Vystudovala marketingovou komunikaci na Fakultě multimediálních komunikací ve Zlíně. Zkušenosti má také z agentury Zaraguza, společnosti Upper, Centra kreativních průmyslů ve Zlíně nebo festivalu Zlin Design Week a festivalu Zlín Film Festival.

-stk-