Kofola se v letošní kampani zaměřuje na dotyky

pondělí, 27. května 2024, 07:05 Aktuality, Reklama MediaGuru

Kofola v nové kampani vyzývá ke vzájemnému dotýkání, které je „důležité k utužování vzájemných vztahů". 

Jeden z klíčových vizuálů k letošní kampani Kofoly, zdroj: Kofola

Jeden z klíčových vizuálů k letošní kampani Kofoly, zdroj: Kofola

Poté, co loni Kofola začala inspirovat páry k tomu, aby spolu trávily více času, se letos v kampani zaměřila na dotyky

„Dozvěděli jsme se, že průměrný Čech či Slovák věnuje každý den 2600 doteků svému mobilnímu telefonu nebo tabletu. A to nás šokovalo. Proto jsme se rozhodli letos posunout naši myšlenku Láskyplných pátečků, v rámci kterých jsme loni věnovali našim zaměstnancům den volna na lásku, o novou výzvu: pojďme se více dotýkat! Letos proto přicházíme s Láskyplným pátečkem plným dotyků,” vysvětluje Lenka Tenglerová, manažerka značky Kofola.

Kampaň se odehrává v online i offline prostředí. „Téma se pro nás stalo příležitostí, jak můžeme s Kofolou lásce skutečně pomoci. V televizi a online jsme ho rozehráli prostřednictvím Kofoláskových map dotyků, které fungují jako hravá navigace po erotogenních zónách. V gastru zase k dotykům inspirujeme skrze Kofoláskové dotykové tetovačky, nebo aktivitou Kofola za pusu,“ popisuje Kristína Pavlendová, kreativní ředitelka agentury Wiktor Leo Burnett, jež je pod kampaní podepsána. 

Speciální tetovačky, díky kterým si lidé mohou označit svá oblíbená místa pro láskyplné dotyky, budou dostupné ve zhruba 8000 podnicích napříč Českem a Slovenskem. Ve vybraných provozovnách pak bude možné získat Kofolu zdarma za pusu. Kofolu za pusu budou nabízet vybrané podniky, jejichž seznam se nachází na www.kofola.cz/laskyplnakofola, v termínu od 31. května do 31. srpna. Na webu Kofoly si každý může také vytvořit vlastní „mapu dotyků".

„Láskyplný páteček“ je dlouhodobou komunikační kampaní Kofoly, která má posílit vztahy mezi lidmi. Odstartovala loni, kdy rodinná nápojářská společnost věnovala svým zaměstnancům den volna na lásku nad rámec běžné dovolené a motivovala k tomuto kroku i další firmy. Láskyplný páteček bude Kofola i letos rozvíjet na všech svých komunikačních kanálech, ale například i na letních festivalech. 

Kofola v novém spotu vyzývá k „láskyplnému pátečku“

pátek 19. května 2023

-stk-