Penny se v gamingové kampani spojuje se Streamers Clash

středa, 30. dubna 2025, 14:20 Aktuality, Reklama MediaGuru

Penny spustilo svou první gamingovou kampaň, v níž navázalo spolupráci s turnajem Streamers Clash. Vyzdvihlo nepřeložitelnost gamerské hantýrky.

Tým Pán kapesníků: společenstvo Penny v čele s ambasadorem Kapesnik69, zdroj: Penny

Tým Pán kapesníků: společenstvo Penny v čele s ambasadorem Kapesnik69, zdroj: Penny

Penny ve své komunikaci poprvé zacílilo na herní komunitu. Ve své první gamingové kampani sponzorovalo komunitní turnaj influencerů Streamers Clash ve hře League of Legends, do jehož propagace se zapojil i ambasador řetězce Michal Suchánek a streamer Kapesnik69.

„Je to naše první gamingová kampaň, kterou oslovujeme gamery. S týmem z Publicis Play jsme našli ten správný tón komunikace vůči hráčům a společně vytvořili dvouměsíční kampaň k podpoře kultovního streamerského turnaje v oblíbené hře League of Legends,” popisuje Vít Vojtěch, vedoucí strategického marketingu Penny.

Teaser kampaně, v němž se obě hlavní tváře seznamují, byl nasazen na začátku února na Twitchi. Zde běželo celkem sedm kampaňových spotů, které se následně sdílely i na další sociální sítě, zejména TikTok a mediální kanály řetězce.

@penny.cesko ✨ Vrchol kinematografie. ✨ @kapesnik69 @streamersclash #bloopers #penny #kapesnik69 #suchos #lol #leagueoflegends ♬ původní zvuk - PENNYmarketcz

„Důležitým prvkem kampaně je udržení podobného, neotřelého a autentického tónu komunikace, kterým je Penny známý ze svých dalších ATL kampaní. Na Twitchi jsme s kampaní šli trochu dál, v duchu claimu ,hezky česky´ jsme pro kampaň využili české překlady z LOLka, které nejen netrénovanému uchu, které nezná anglický originál, znějí zcela absurdně a nedávají smysl,” popisuje Martin Žežulka z Publicis Play, herní divize Publicis Groupe. 

Součástí kampaně byl i průzkum mezi herní komunitou zaměřený na to, co je nejvíce zajímá, když jde o nakupování. S výsledky průzkumu se bude posléze pracovat i pro formáty instreamové reklamy.

Do turnaje Streamers Clash, jehož finále proběhlo 22. února 2025 a ve kterém soutěžilo 40 českých influencerů o 500 tisíc korun, nasadil řetězec svůj vlastní tým nazvaný Pán kapesníků: společenstvo Penny, v čele s ambasadorem Kapesnik69. Tým, který měl místo dresů dokonce i vlastní upravené pracovní uniformy prodavačů Penny, celý turnaj vyhrál.

Videa z turnaje Streamers Clash ve spojení se značkou Penny celkem získala 19,45 milionu impresí primárně na platformách Twitch a TikTok. Zároveň s tím na sociálních sítích kampaň dosáhla 2,71 milionu impresí, 70 965 liků, 760 komentářů. Celkový zásah kampaně dosáhl na 1,5 milionu unikátních uživatelů.

Credits

  • Kreativní tým: Martin Žežulka, Martin Veverka
  • Produkce: WeSmart
  • Kamera: Matyáš Sadil, Matěj Verner (WeSmart)
  • Copywriter: Martin Veverka
  • Strategie: Martin Žežulka

-stk-