
Klíčový vizuál nové kampaně Kakaové řezy, zdroj: Sedita
Oplatky Kávenky, Kakaové řezy a Vesna ze slovenské Sedity (Valeo Foods) startují novou velkou komunikační kampaň, kterou pro český i slovenský trh připravila agentura Boomerang Communication.
Koncept „Zdvojnásobte si chvíle pohody” rozehrává zápletky kolem dvou identických oplatek, které každé balení obsahuje. V kampani se proto objevují skutečná dvojčata. Televizní a online spoty mají dvě exekuce, v jedné z nich se objevují sestry Lucie a Barbora Černé, které jsou lidem v Česku známé ze seriálů i filmů. Spoty jsou postavené na situačním humoru, ve kterém si vždycky jedno z dvojčat dobírá to druhé. Nakonec ale vše směřuje k pohodě spojenou s vychutnáváním oplatek.
Zdroj: Sedita
Zdroj: Sedita
Spoty vznikaly v produkční spolupráci Boomerangu a Creative Embassy, režie se ujal Jan Švejkar, fotografování měl na starost Pavel Hejný. Natáčelo se v Praze a verze jsou totožné pro oba trhy (CZ a SK), u slovenských verzí pouze s dabingem hlavních hrdinek a hrdinů.
V rámci kampaně připravila agentura TV spoty, kinoreklamu, klíčové vizuály a OOH, Rádio spot, rozvoj do Digitální roviny a obsahu pro Sociální sítě.
Kredits
Klient: Valeo Foods – IDC Holding (CZ+SK)
- Juraj Grosoš - Ředitel marketingu
- Daniela Dlugošová – International Brand manager
- Monika Loskotová - Marketing manager CZ
- Tomáš Králik - Marketing manager SK
Agentura: Boomerang Communication
- Robert Marek -Senior Project Team Leader
- Ondřej Zehnal – Senior Account Manager
- Jindřich Novák - Creative Director
- Helena Horáková – Strategic Planner
- Tomáš Belko - Idea Maker
- Pavel Sobek - Creative Leader, Idea Maker, Copywriter
- Miloslav Daněk - Art Director, Idea Maker – autor textu
- Lucie Gavláková - Art Director
- Vít Nešpor - Digital Copywriter
- Jaroslav Šlauf - Digital Art Director
Produkce: Creative Embassy
- Jan Švejkar – Režie
- Tomáš Šťastný- Kamera
- Matouš Heger – Producton Manager
- Pavel Hejný - Fotograf
- Lukáš Honz - Copywriter SK
- Vojťech Zikmunda – KV Postproduction
-mav-