Klíčový vizuál nové kampaně Kakaové řezy, zdroj: Sedita
Oplatky Kávenky, Kakaové řezy a Vesna ze slovenské Sedity (Valeo Foods) startují novou velkou komunikační kampaň, kterou pro český i slovenský trh připravila agentura Boomerang Communication. 
Koncept „Zdvojnásobte si chvíle pohody” rozehrává zápletky kolem dvou identických oplatek, které každé balení obsahuje. V kampani se proto objevují skutečná dvojčata. Televizní a online spoty mají dvě exekuce, v jedné z nich se objevují sestry Lucie a Barbora Černé, které jsou lidem v Česku známé ze seriálů i filmů. Spoty jsou postavené na situačním humoru, ve kterém si vždycky jedno z dvojčat dobírá to druhé. Nakonec ale vše směřuje k pohodě spojenou s vychutnáváním oplatek.
Spoty vznikaly v produkční spolupráci Boomerangu a Creative Embassy, režie se ujal Jan Švejkar, fotografování měl na starost Pavel Hejný. Natáčelo se v Praze a verze jsou totožné pro oba trhy (CZ a SK), u slovenských verzí pouze s dabingem hlavních hrdinek a hrdinů. 
V rámci kampaně připravila agentura TV spoty, kinoreklamu, klíčové vizuály a OOH, Rádio spot, rozvoj do Digitální roviny a obsahu pro Sociální sítě. 
Kredits
Klient: Valeo Foods – IDC Holding (CZ+SK)
- Juraj Grosoš - Ředitel marketingu
 - Daniela Dlugošová – International Brand manager
 - Monika Loskotová - Marketing manager CZ
 - Tomáš Králik - Marketing manager SK
 
Agentura: Boomerang Communication
- Robert Marek -Senior Project Team Leader
 - Ondřej Zehnal – Senior Account Manager
 - Jindřich Novák - Creative Director
 - Helena Horáková – Strategic Planner
 - Tomáš Belko - Idea Maker
 - Pavel Sobek - Creative Leader, Idea Maker, Copywriter
 - Miloslav Daněk - Art Director, Idea Maker – autor textu
 - Lucie Gavláková - Art Director
 - Vít Nešpor - Digital Copywriter
 - Jaroslav Šlauf - Digital Art Director
 
Produkce: Creative Embassy
- Jan Švejkar – Režie
 - Tomáš Šťastný- Kamera
 - Matouš Heger – Producton Manager
 - Pavel Hejný - Fotograf
 - Lukáš Honz - Copywriter SK
 - Vojťech Zikmunda – KV Postproduction
 
-mav-