Absolutním vítězem Výročních cen ČEA je Art4promotion
Ocenění Absolutní vítěz eventové soutěže Výroční ceny ČEA získalo Slavnostní zahájení a ceremoniály Olympiády dětí a mládeže 2024.

Grand Prix z osmého ročníku Výročních cen ČEA si odnesla agentura Art4Promotion, foto: Stanislav Milata.
Soutěž Výroční ceny ČEA, oceňující nejlepší eventy uplynulého roku, zná oceněné svého 8. ročníku. Absolutní vítězem se stalo Slavnostní zahájení a ceremoniály Olympiády dětí a mládeže 2024, které pro Český olympijský výbor a Jihočeský kraj připravila agentura Art4promotion. Za tento projekt získala ještě tři zlatá ocenění, a to v kategoriích B2P eventy – na podporu vztahů s veřejností, Nejkreativnější eventy a Eventy s nejlepší produkcí. Další první místo si vysloužila v kategorii Zábava a showbusiness za Grand Opening Show Circles ODM 2024. Vyhlášení vítězů proběhlo 2. června ve velkém sále kina Lucerna.
Po třech ocenění získal projekt Škoda Brand Experience 2024, který pro automobilku Škoda Auto uspořádala agentura Bowtie. Za něj si připsala zlato v kategorii B2E eventy – na podporu vztahů se zaměstnanci a dvě stříbra v kategoriích Eventy s nejlepší produkcí a Udržitelné eventy.
Tři ceny si odnesl také event Direct: The Way, který pro Skupinu Direct zorganizovala společnost Yezede. Vysloužila si tak dvě stříbra v kategorii B2B Eventy – na podporu obchodních vztahů a Nejkreativnější eventy a bronz za nejlepší produkci.
V rámci letošního ročníku bylo uděleno také mimořádné ocenění za popularizaci vědy, které si odnesla agentura Visualove za Festival planet Brno, který připravila pro Hvězdárnu a planetárium Brno. Ten byl oceněn také stříbrem v kategorii B2P eventy – na podporu vztahů s veřejností.
Vítězové soutěže Výroční ceny ČEA 2025
Umístění |
Projekt |
Soutěžící |
Klient |
B2B Eventy – na podporu obchodních vztahů |
|||
1. místo |
Borovka Event |
Warhorse Studios |
|
2. místo |
Yezede |
Skupina Direct |
|
3. místo |
EventLab & Kino 64 U Hradeb |
Urbanity |
|
B2C eventy – na podporu vztahů se zákazníky a spotřebiteli |
|||
1. místo |
Facing Future |
Porsche Inter Auto CZ / Porsche |
|
2. místo |
Borovka Event |
CPI Property Group |
|
3. místo |
Next Level |
JT International |
|
B2P eventy – na podporu vztahů s veřejností |
|||
1. místo |
Art4promotion |
Jihočeský kraj & Český olympijský výbor |
|
2. místo |
Visualove |
Hvězdárna a planetárium Brno |
|
3. místo |
Fox Hunter |
Vodafone Czech Republic |
|
B2E eventy – na podporu vztahů se zaměstnanci |
|||
1. místo |
Bowtie |
Škoda Auto |
|
2. místo |
BPR – Bohemia Public Relation |
Coca-Cola HBC Česko a Slovensko |
|
3. místo |
Event Arena |
Plzeňský Prazdroj |
|
Zábava a showbusiness (veřejné eventy a festivaly) |
|||
1. místo |
Art4promotion |
Jihočeský kraj & Český olympijský výbor |
|
2. místo |
Česká spořitelna |
Česká spořitelna |
|
3. místo |
TIC Brno, příspěvková organizace |
TIC Brno, příspěvková organizace |
|
Veletrhy a obchodní výstavy, odborné konference, fóra a kongresy |
|||
1. místo |
Next Level & JCHP |
The Block |
|
2. místo |
neuděleno |
|
|
3. místo |
neuděleno |
|
|
Nejkreativnější eventy |
|||
1. místo |
Art4promotion |
Jihočeský kraj & Český olympijský výbor |
|
2. místo |
Yezede |
Skupina Direct |
|
3. místo |
Borovka Event |
Warhorse Studios |
|
Eventy s nejlepší produkcí |
|||
1. místo |
Art4promotion |
Jihočeský kraj & Český olympijský výbor |
|
2. místo |
Bowtie |
Škoda Auto |
|
3. místo |
Yezede |
Skupina Direct |
|
Udržitelné eventy |
|||
1. místo |
Fox Hunter |
Vodafone Czech Republic |
|
2. místo |
Bowtie |
Škoda Auto |
|
3. místo |
Event Arena |
E.ON Ekofestival |
|
Mimořádné ocenění za popularizaci vědy |
|||
|
Visualove |
Hvězdárna a planetárium Brno |
-stk-