
Z vizuálu kampaně ČSOB, zdroj: ČSOB
ČSOB spouští novou image kampaň, která staví na příběhu vlastních zaměstnanců. Ukazuje aktivitu bankéřů ČSOB, kteří osmým rokem docházejí osobně do škol a pomáhají s výukou finanční gramotnosti. Pracuje se sdělením: „Díky vám má každé deváté dítě v Česku lepší start. Správně investovaný čas a energie se nám všem jednou vrátí.“
Kampaň zahájila v pondělí 2. června a poběží až do konce měsíce napříč různými kanály: v televizi, online, v kinech i na velkoformátových LED plochách. Součástí marketingového mixu je jak hlavní televizní spot (20 s) i statická kreativa s fotografiemi několika vybraných reálných ambasadorů finančního vzdělávání.
Zdroj: ČSOB
„Finanční gramotnost je základní dovedností pro život. O to cennější je, když ji dětem předávají přímo lidé z praxe – naši kolegové, kteří se rozhodli investovat svůj čas a znalosti do vzdělávání nové generace,“ uvedla Radmila Lacinová, brand manažerka skupiny ČSOB.
Součástí kampaně je i interní komunikace a zapojení sociálních sítí. Kreativa navazuje na dlouhodobou aktivitu ČSOB v oblasti vzdělávání. Od roku 2016 totiž banka rozvíjí vlastní program finančního a digitálního vzdělávání pro školy, do kterého se zapojilo přes 500 zaměstnanců ČSOB, přičemž výuka proběhla ve více než 1300 školách napříč republikou. Program doplňuje vlastní vzdělávací online portál pro učitele i rodiče Penězověda.cz nebo výukový modul Filip v aplikaci ČSOB DoKapsy.
O kreativu kampaně se postarala agentura Zaraguza, která zajistila i celkovou produkci spotu.
-mav-